«Євробачення-2017» — “крєатів” за 60 секунд!

«Євробачення-2017» — "крєатів" за 60 секунд!

 

Дмитро Дзюба
Несподівано для мене і співавторів нашого сайту «Порохівниця» публікація «Євробачення-2017» — “дізайн па-русскі” щодо прийнятого "логотипу" «Євробачення-2017» набула надзвичайно широкого охоплення аудиторії.
За три доби публікація отримала 15 тисяч переглядів та чисельні коментарі.
Здійнявся розголос, тож, маємо документовані докази непрозорості "конкурсу і тендеру" та залучення москальских дизайнерів до розробки концепції європейського конкурсу, котрий пройде в Україні.
Українці навіть не були допущені до участі в конкурсі, хоча мали українські концепції і готові були оперативно остаточно довести концепцію до необхідних вимог та стандартів.

Ґречно дякуємо вельмишановному панству, за те, що поширювали, вдячні за всі думки, коментарі, вподобайки, репости…
В соцмережах завдяки нашій публікації розгорілись палкі дискусії, і що тішить, переважна більшість Українців абсолютно не сприйняли москальский “крєатів” від кацапських “дізайнєров”. Звісно, думки різні, в дискусіях люди обговорюють, чи доречним є петриківський розпис та фольклорні мотиви, як би було краще, тощо. Більшість сходяться на тому, що можна було взяти до розгляду український концепт і допрацювати.
Та є й протилежні думки, котрі посипалися вже за останню добу наразі. Це коментарі на захист московського "крєатіва" з обов'язковим приниженням української культури.
Причому, коментарі лишають українською мовою саме українські жінки й дівчата.
Узагальнюючи, типово це виглядає так:
"Українці нічого окрім шароварщіни створити не здатні, а дизайн логотипу є сучасним і красивим, це іскуство, а я сама художніца\дізайнєрша\іскуствавєд і на іскустві розуміюсь, а автор украінскій нацизд, руссофоб, вишиватнік, і вообщє в іскуствє нє панімаєт! А єщё автар увідєл пачіму-та анальныє шарікі, хатя ватэта же слінґобусы, ажерєльє, ну каждый відіт в мєру ізвращонності, автар дибіл!"

Ну, якщо схоже на інтимну іграшку "лоґо" це, вибачте, "іскуство", а українське етнофольклорне надбання це не мистецтво, а "шароварщіна" — то висновок вельми сумний — у нас покруч на покручі і покручем поганяє...
Спроба розрядити гумором пекельні "возмущєнія іскуствовєдов" також провалилась, бо гумор у нас теж не розуміють... Дехто в соцмережах реагував на гумористичні постери вкрай неадекватно, істерично і українофобно, звісно.

Схоже, ті, хто звинувачують мене в зацикленості на "шаріках", самі акцентували свою увагу саме на цьому колоритному елементі, позаяк основний акцент моєї публікації стояв на тому, що НТКУ навіть не розглядало БУДЬ-ЯКІ українські концепти, адже вже існувала домовленість про фіктивний "конкурс" і "тендер", на якому "перемогу" мали отримати заздалегідь визначені виконавці московської концепції. Втім, про це докладніше трішки нижче.
Моя емоційна і суб'єктивна публікація «Євробачення-2017» — “дізайн па-русскі” наразі отримала найбільшу авдиторію серед усіх моїх відомих публікацій, що виявилось цілковитою несподіванкою для мене. Я не планував, що так станеться, тому матеріял писався дійсно емоційно та суб'єктивно, з чорним і ексцентричним сарказмом щодо "вішати на гілляках", тощо.
Власне, це й викликало, певно, лють у покручів та українофобів.
Втім, саме ця публікація першою підняла питання щодо непрозорості так званого "конкурса і тендера", і саме я перший поверхнево провів пошук щодо походження "крєатівньіх аґєнций", котрий і виявив московські вуха звідусіль у "дізайнєров".
Та "дізайнєры" всього лише виконавці, основна провина лежить на НТКУ за те, що будь-які українські концепти навіть не брались до розгляду, а просунуто саме московський концепт "шаріков-кокошніков".
Саме після розголосу публікації від «Порохівниці» деякі медія України також поширили від нас інформацію, і...

«Рrozorro» опублікували інформацію про "тендер" із 1 учасником!

 


З документу, опублікованого на сайті системи «Рrozorro» стало відомо, що на тендер було виставлено лише одну роботу компанії "Гурт РЕ Дизайн" — це об'єднання аґенцій “Republique” і “Banda agency”.
Ціна на це лого склала 420 тисяч гривень.
І що цікаво, "логотип" «Євробачення-2017» обрали і затвердили аж за 60 секунд!!!
Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднили 22 грудня 2016 року о 22:42. А вже о 22:43 того ж дня стало відомо про намір укласти договір.
22.ХІІ.2016 о 22:42 — НТКУ оголошує "тендер" із 1 учасником.
22.ХІІ.2016 о 22:43 — НТКУ обрало і узгодило розробників концепції з россійськомовною назвою "Ґруппа РЕ Дизайн"
29.ХІІ.2016 — публікується звіт на «Рrozorro».
31.ХІІ.2016 — оголосили "пабєдітєлєй конкурса на концептуальньій крєатів", з якими вже провели "тендер" і уклали "доґовор" ЗА ТИЖДЕНЬ ДО оголошення "переможця конкурсу!

Хто б там у останні дні перед Новим Роком відслідковував, еге ж?
От робота у людей — вночі, або за декілька годин до Нового Року, жахіття, дєнно-і-нощно!


Проте, як документальні докази так і наочні факти у вигляді відверто примітивних і огидних "слінґобус" та сцени-кокошніка не переконують українофобних коментаторів в тому, що за цим "концептуальним крєатівом" з усіх щілин стирчать московські вуха, ноги й роги...
Головне щоб не було присутньо нічого українського!
Схоже, на третій рік війни свідомість більшості громадян України так і лишилась в полоні московської ментальності.
Прикро й сумно...

© Dmytro Dzûba
2017.ІІ.3
© «Порохівниця»

1 коментар до “«Євробачення-2017» — “крєатів” за 60 секунд!

  1. Сповіщення: Післябачення „Євробачення“ – Порохівниця

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *