„Маршрутчікі“ — бидло проти людей

„Маршрутчікі“ — бидло проти людей

 
Ситуація з пасажирськими перевезеннями в Україні вкрай незадовільна — нормальних автобусів міського і міжміського типу просто не існує, компанії-перевізники знаходяться у приватних руках і вимивають щороку по 50 мільярдів гривень в тінь, пасажирські перевезення здійснюють вкрай аґресивні особи з вулиці, котрих складно назвати водіями. Все це є величезним корупційним полем з багатомільярдними тіньовими прибутками.
Найгірше те, що ледь не щодня в аваріях так звані "маршрутчікі" вбивають людей...
Навіть на лінії фронту зараз гине менше людей, аніж в маршрутках!
Все це чомусь нагадує війну бидла проти людей.

 

В попередній публікації окремо розглядався загальний сепаратизм "маршрутчіков", притаманний практично всім їм без виключень.
Маршрутчік — це українофоб, сепаратист, коллабораціоніст, ватнік, аґресивне бидло і вбивця пасажирів.
Саме такий стереотип склався за ці 5 років війни проти України.
„Ватнікі-маршрутчікі“ — цей імідж вже не відмити...

Чому склався такий негативний імідж у так званих "маршрутчіков"?
Вочевидь, вони самі сформували собі такий імідж своєю щоденною поведінкою. Та й своєї ненависті до України вони не приховують. Щоденні повідомлення про "маршрутчіков" в медія-просторі щоразу підтверджують їх негативну репутацію.
І це геть не якась інформаційна кампанія проти "маршрутчіков" — достатньо просто скористатись так званим "громадським транспортом", роль якого грають роздовбані маршрутки, та наочно переконатись в усіх недоліках, а можливо й отримати стусанів від "маршрутчіка". Достатньо просто звернутись українською мовою до "маршрутчіка" і вже неприємності гарантовані...

Хтось зауважить, мовляв, "нєльзя всєх пад адну ґрєбьонку".
Звісно, вочевидь десь є поодинокі ввічливі водії маршруток, але їх ще ніхто не зустрічав.
Гаразд, вельмишановне панство і нешановна вата, спробуємо провести невеличке дослідження.
Запитаємо у всемогутнього Ґуґла запити "маршрутник" і "маршрутки" та перейдемо на вкладку "Новини". Пошук звужено налаштуванням "шукати тільки українською мовою". (Втім, попри це, Ґуґл "совєтскоґо ґражданіна Сєрґєя Брінна" все одно більшість пошукових запитів видав не українською, а мовою окупанта, включно з деякими россіянськими "навастямі".) Відсіюємо "новасті Мордора", лишаємо українські новини.
Отже, першими запитами пошукова система показує нам всі останні новини медія-простору на тему маршруток: жахливі аварії, безсенсовні перевірки і пустослів'я чиновників, а також цілу низку новин про інциденти з маршрутчікамі за останній час.

Варто зауважити, що до медія-простору потрапляє лише дещиця щоденних інцидентів з маршрутками і маршрутчікамі, десь відсотків 5 максимум, та й то, лиш тому, що люди піднімають ці питання в соцмережах, а медія-ресурси підхоплюють, бо їм потрібно наповнювати свій інфопростір бодай якимось контентом. Натомість, переважна більшість щоденних інцидентів, конфліктів та нападів на людей лишаються в тіні інформаційного простору. Так само, між іншим, як в тіні лишається щороку 50 мільярдів гривень тіньових прибутків маршрутчіков і пєрєвозчіков! Про цей важливий аспект згадається трохи нижче, для початку, все ж, добірка новин...

Коли спробувати зібрати у одну добірку ВСІ потрапивші до медія-простору інциденти з маршрутчікамі, то вийде такий довжелезний список, що Шиндлер заздрощами захлинеться! (ватніки, не ламайте свої пусті голови, вам все одно не збагнути, хто такий Шиндлер). Так це лиш те, що потрапило, а скільки не потрапляє до медія-простору? Можна лишень-бо уявити, СКІЛЬКИ насправді щодня відбувається інцидентів з маршрутчікамі, скільки разів щодня ця орда бидлоти нападає з приниженнями, з матюжжям та кулаками на людей...
А якщо порахувати смертельні аварії — скільки людей щодня вбивають ці маршрутчікі!? Там взагалі статистика, від якої волосся дибки...
В попередній публікації „Ватнікі-маршрутчікі“ ми розглядали виключно сепаратизм і українофобію цієї недоторканної касти.
Нижче висвітлимо заголовки і посилання на новини останнього часу, розділивши їх на категорії.
Отже, лише останні з новин українського медія-простору.
(Заголовки подані мовою ориґіналу)

СМЕРТЕЛЬНІ ДТП (тільки деякі останні, липень 2018)

• 20.VII.2018: МАСОВА СМЕРТЕЛЬНА ДТП НА ЖИТОМИРЩИНІ: ПІДСУМКОВИЙ СЮЖЕТ «5 КАНАЛ»
• 20.VII.2018: Смертельна ДТП на Миколаївщині: загинули 5 білорусів
П'ятнадцять осіб загинули у автокатастрофах — Сюжет «ТСН»
• 27.VII.2018: На Буковині маршрутка зіткнулася з потягом: 2 загиблих, 7 постраждалих
В Запорожжі маршрутка вбила пішохода і збила стовб
• 12.VII.2018: Потрійна ДТП за участю маршрутного таксі «Дніпро-Павлогад»
• 7.VII.2018: Смертельна ДТП. На Дніпропетровщині мікроавтобус зіткнувся з вантажівкою — «ТСН»
(Цікавий прийом "журналістів" — "забути" вказати, що мікроавтобус був рейсовою маршруткою).
Смертельні дороги: як боротися з ДТП в Україні?
„Не возять, а вбивають. Небезпечні українські маршрутки“ — «Факти »ICTV
В Україні щороку під час ДТП за участю маршруток гине 70-80 людей, близько 800 втрачають своє здоров’я

В наведеному переліку тільки деякі смертельні ДТП за участі маршруток, останні, за липень 2018. З останніх резонансних смертельних аварій маршруток із великою кількістю загиблих — аварія в Кривому Розі. Загальна статистика взагалі жахлива. В цілому, картина така, що маршрутчікі це просто вбивці пасажирів. І це не перебільшення, адже достатньо просто поспостерігати за тим, як маршрутчікі поводяться під час кермування, достатньо проїхатись на міжміській маршрутці, щоби посивіти...
Спроби пасажирів робити зауваження маршрутчікам завжди мають наслідки: аґресія, приниження, матюжжя, напади з боку маршрутчіков на людей.

АҐРЕСИВНА ПОВЕДІНКА І НАХАБСТВО МАРШРУТЧІКОВ

Попросив не перевищувати швидкість: у Миколаєві водій маршрутки жорстоко побив пасажира
У Вишневому маршрутчікі побили поліцейського (ВІДЕО) «ТСН»
В Запорожье маршрутчик ответил на замечание дулями, матом и рукоприкладством
В Запорожье маршрутчик избил пассажира
В Запорожье маршрутчик наорал на ребенка с инвалидностью
"Щеня, б***ь": у Слов'янську маршрутник відмовився безкоштовно везти сироту і почав його душити (фото, відео)
У Миколаєві маршрутник відмовився везти 10-річного хлопчика і виштовхав його із салона, бо дитина була єдиним пасажиром.
Показав дітям непристойний жест: в Івано-Франківську розгорівся скандал через водія автобуса
Діти купили квитки в касах, але маршрутник зібрав з кожної дитини ще по шість гривень особисто йому.
У Дніпрі маленький хлопчик випав з маршрутки
У Тернополі з маршрутки випала 81-річна пасажирка, оскільки водій не зачинив двері
В Херсоне водитель маршрутки запер людей в салоне и ушел обедать
в Днепре водитель маршрутки жёстко нарушает ПДД, устроил гонки с "конкурентом"

Лише поверхневий аналіз останніх новин чітко висвітлює загальну і неприховану аґресію маршрутчіков.
Як відомо, безкарність породжує вседозволеність, тож, відчуваючи повну безкарність, маршрутчікі вже вкрай знахабніли. Навіть попри оголошені перевірки після останніх резонансних смертельних аварій, поведінка маршрутчіков не змінилась, радше навпаки, зріс рівень нахабства і аґресії. Їх не лякають штрафи чи ще щось. Схоже, пора починати відстрелювати цю аґресивну людиноподібну наволоч...
(Так, як автор цієї публікації, маю саме таку радикальну думку, позаяк „Я — жертва маршрутчіка“)
Зверніть увагу, що нападають зазвичай на тих, хто не зможе постояти за себе: діти, підлітки, жінки, люди похилого віку... Втім, відчуття безкарності й безсмертності не зупиняє їх і від нападу на Захисників України!

СЕПАРАТИЗМ

«Запорожский маршрутчик кавалеру ордена "За мужество": "АТОшники зае..ли"»
«"Ты особенный, бл..ь?!" Маршрутчики Запорожья выгоняют и избивают АТОвцев»
«В Запорожье пьяный маршрутчик на парковке жестко обругал ветерана войны на Донбассе (ВИДЕО)»
Мелітополь: «Маршрутчик пытался разорвать удостоверение участнику АТО, отказывая в льготном проезде»
«Тоже мне "херои": в Мелитополе маршрутник отказался везти участника АТО»
«"АТОвці - виродки!" - водій маршрутки накинувся на військового»
«"Мне все равно, кто у тебя умер!": маршрутчик отказался бесплатно везти сына погибшего воина (фото)»
«В Одессе водитель маршрутки грубо пытался выгнать из салона АТОшника (ФОТО)»
«Покликав “тітушок”: водій маршрутки грубо вигнав учасників АТО з квитками з Києва на Дніпро»
«Водій маршрутки брутально образив бійця АТО: Раз вас не добили на Донбасі, буду тут добивати»
«У Дніпрі маршрутник принизив ветерана АТО Марію Ковальчук»
«Нам інваліди не потрібні - маршрутник нахамив ветерану АТО»
«У Кропивницькому маршрутника, який познущався над мамою загиблого бійця АТО, повезли на могилу Героя»
«"Чмошник-АТОшник! Я його туди не посилав!" - маршрутник про військового АТО»
«"Вы никто, бандеры": одесский маршрутчик озверел, увидев участника АТО (ФОТО)»
«“Куда ты это прятать будешь, когда наши прилут?” Сепар-маршрутчик наехал на бойца АТО за удостоверение»
«На Тернопільщині водій маршрутки відмовився везти ветерана АТО з раком третього ступеню»
«В Николаеве маршрутчик отказался останавливаться на декоммунизированной остановке»
«Мелитопольский маршрутчик-ватник не понимает украинцев»
«Одесский маршрутчик пытался выгнать из автобуса девушку за "телячую мову" (ФОТО)»



Це всього лише низка останніх новин, що видала перша сторінка Google за пошуковим запитом "маршрутник".
Такої жахливої ситуації немає не те що в жодній країні Цивілізованого Світу, а навіть в країнах третього світу!
Чому європейці не бажать подорожувати і вивчати Україну? Бо серед всього іншого, в нашій країні немає громадського транспорту, а те що грає роль "громадського транспорту" — вкрай небезпечне для життя, бо життя людей залежить від вкрай неадекватного аґресивного бидла, котре сидить за кермом і гне матюжжя без зупину під "руссцкій шансончік".
Зверніть увагу, запорожські маршрутчікі є найбільш аґресивними ватніками!
Що поєднує всі ці інциденти?
Тотальна і тваринна ненависть маршрутчіков до України та громадян України.
Схоже, орда маршрутчіков та їх "хазяєва-пєрєвозчікі" дійсно є найбільшим ворожим диверсійним угрупуванням.
Війна бидла проти людей...

50 МІЛЬЯРДІВ ГРИВЕНЬ ЩОРОКУ ЙДЕ В ТІНЬ поза бюджетом Держави, в кишені "пєрєвозчіков"!
Хтось зауважить, мовляв, "нєльзя всєх пад адну ґрєбьонку".
А, це я вже писав вище.
Хтось зауважить, мовляв, "дайтє людям спакойна заработать", "жизнь тяжолая, вадітєлям нада сємью карміть", "вадітєлі тоже люді, устают, тяжолиє условія, за рульом суткамі". І це все нагадує квоткання деяких ватних пасажирів, котрі під час інцидентів стають на бік маршрутчіков та монотонно квокчуть: "нє нєрвіруйтє вадітєля, ім і так нєлєгко", "нє атвлєкайтє вадітєля", "вийдітє із маршруткі, нам єхать нада, із-за вас вадітєль нервнічаєт"...
Ой, "бідні-нещасні" вадітєлі! А нічого, що воно й так не слідкує за безпекою руху, не злазить з мобілки, встигаючи слухати шансончік і матюжити пасажирів, і все це робить на шаленій швидкості, ризикуючи життями всіх навколо?
А нічого, що денна виручка чорною готівкою у кожного маршрутчіка перевищує місячну зарплатню кожного пасажира?
Зауважте, пасажиропотік НЕ КОНТРОЛЮЄТЬСЯ, позаяк 90% пасажирів не отримують квитків, а гроші платять в кишені маршрутчікам-пєрєвозчікам! Навіть "хазяєва" цих маршрутчіков не контролюють точний пасажиропотік, тож, частина чорної готівки осідає безпосередньо в кишенях маршрутчіков. Так що, живуть вони як сир в маслі, не дивіться на їх роздовбані маршрутки, не скигліть "вадітєлю за свой счот нада єйо рємантіравать". То для вас, пасажирів, ця роздовбана маршрутка. А ось маршрутчікі та їх "хазяєва" мають щороку 50 мільярдів вкрадених у України гривень. І ви їм платите ці гроші щодня! І за це вони вас потім вбивають, розмазуючи по салону в кожній аварії щодня! Або просто щодня принижують, викидують за шкабарки зі своїх скотовозок, обкладають матюжжям, нападають і б'ють...

В Україні маршрутка витіснила всі інші види громадського транспорту.
Замість водіїв громадського транспорту, які мають пройти спеціальне навчання, постійно проходити інструктажі, медичні огляди і таке інше, пасажирськими перевезеннями займаються невідомо які "пєрєвозчікі" і ціла орда недорозвинутів деґенератів без ознак інтелекту з фальшивими водійськими правами, категоріями, без документів, з купою порушень, на котрі контролюючи органи закривають очі, позаяк корупція "рєшаєт всьо"...
Каста недоторканних "маршрутчіков-пєрєвозчіков" спокійно собі існує не перший рік та диктує свої правила Державі і Нації.
Так звані "пєрєвозчікі" постійно "выіґрывают тендеры". Маршрутки вимивають міські і обласні бюджети, позаяк прибутки йдуть не до бюджету, а в кишені "пєрєвозчіков". На фінансування і підтримку державного громадського міського і міжміського транспорту коштів просто не вистачає. Автопарк давно застарів і немає коштів на його оновлення. Тактика маршрутчіков міських перевезень також всім відома — їхати поперед громадського транспорту і забирати максимум пасажирів, набиваючи свої бидломаршруткі немов банки з оселедцем, конкуруючи одне з одним, влаштовуючи перегони один поперед одним. Інколи люди на зупинках стають свідками конфліктів між маршрутчікамі і водіями автобусів-тролейбусів, бо, мовляв, автобус "посмєл прієхать".
А коли у 2014 місто Дніпро закупило великі автобуси міського типу, всі 25 нових автобусів "спалили невідомі"! Нащо нові великі автобуси, коли є орда роздовбаних маршруток, котрі чомусь називають словом "автобус" навіть в міністерстві транспорту...
Так звані "пєрєвозчікі" постійно піднімають тарифи на перевезення, тиснуть на Державу, маршрутчікі немов "капрізна дєвіца" щоразу влаштовують "забастовкі" за кожну зайву гривню, погрожують "устроіть коллапс", тощо. При цьому, більшість "маршрутчков" та "компаній-пєрєвозчіков" взагалі нелегальні.
Маємо величезне поле корупції: маршрутчікі платять хабарі за водійські права, за водійську категорію, за ліцензію, за дозволи, за техогляд — за все платяться хабарі цілій низці відомств, від так званої "поліції", до мінінфраструктури. Хіба це не так?
Схоже, така ситуація всіх влаштовує...

З огляду на вищенаведене, постає питання: чи можна вважати маршрутчіков людьми?
Ні, це не люди, це внутрішній ворог! Маршрутчіки — це українофоби, сепаратисти, коллабораціоністи, ватніки, аґресивне бидло і вбивці пасажирів. Щодня на дорогах в тилу Українців гине більше людей, аніж на лінії фронту, і половина цих смертей приходиться на маршрутки — ці швидкістні труни на колесах...
Маршрутчікі — це метастаза, що роз'їла країну зсередини і призвела до справжнього колапсу.
Жертвою маршрутчіков може стати кожен з нас...
Але "маршрутчікі" — лише раби "пєрєвозчіков".
Ліквідовувати необхідно "пєрєвозчіков"! Вводити мораторій на так звані "маршрутні перевезення", створювати ДЕРЖАВНУ монопольну організацію на зразок "Укрзалізниці" (смертність пасажирів там дорівнює 0), і пасажирські автобусні громадські перевезення має контролювати Держава! Водіїв, які дійсно мріють і хочуть бути водіями автобусів — підтримати з боку Держави, допомогти людям пройти навчання, переатестації, наново підтвердити категорію D, пройти необіхдні інструктажі, як це робиться для водіїв автобусів в Європі (знання на випадок аварій, перша медична допомога, тощо) і нарешті прибрати цю пост-совєтську корупційну відрижку у вигляді "маршрутчіков-пєрєвозчіков"!
Хтось бачив такий "вид громадського транспорту" як "маршрутки" в Європі, Канаді чи США? Автобуси і тільки автобуси: міські, шкільні, міжміські, спеціалізовані... Але у нас навіть чиновники міністерства інфраструктури і транспорту чомусь називають словом "автобус" роздовбані вантажні барбухайки, кустарно перепиляні в гаражах під "маршруткі" — це називають навіть "громадський транспорт"! Та немає в Україні ніякого громадського транспорту!..
Державна монополія і відповідний контроль та дотримання Закону дозволять зупинити це щорічне пограбування України на сотню мільярдів гривень і створять нарешті цивілізований громадський транспорт!

Маршрутчікі повинні бути ліквідовані як клас!
Автобусне сполучення повинно здійснюватись АВТОБУСАМИ МІСЬКОГО І МІЖМІСЬКОГО ТИПУ, а не бидломаршруткамі з бидловоділамі-маршрутчікамі.
Маршрутки — це рівень Банґладеш, Ніґерії та РФ.

© Дмитро Дзюба
© «Порохівниця»

1 коментар до “„Маршрутчікі“ — бидло проти людей

  1. Сповіщення: „Маршруткі“ — ракова пухлина країни – ПОРОХІВНИЦЯ

Коментувати не дозволено.