„Ватнікі-маршрутчікі“

„Ватнікі-маршрутчікі“

 
Маршрутчік — це українофоб, сепаратист, коллабораціоніст, ватнік, аґресивне бидло і вбивця пасажирів.
Саме такий стереотип склався за ці 5 років війни проти України.
Чи це дійсно так?
Спробуємо дослідити, вельмишановне панство.

Для початку дозвольте, вельмишановне панство, нещодавні подорожні спостереження.
Вельми показова ситуація відбулась на центральному автовокзалі міста Запорожжя 24.VII.2018.
На платформах коло маршруток зібрались в купку маршрутчікі.
До водіїв підійшла бабуся і ввічливо українською мовою запитала одного з них:
— Синку, це маршрутка на Більмак?
Маршрутчік маршрутки "Жовті Води — Бердянськ" АР2313ЄС (з виразом огиди на морді):
— Женщіна, зачєм так матєріться, я ж уже баюсь.
Бабуся:
— Вибачте, що? Чому це я "матєрюсь"? Я ж у вас просто запитала, ця маршрутка їде через Більмак? Бо не можу знайти її...
— Женщіна, нє знаю я нікакова вашева Більмака, я знаю Куйбышева! (далі бурчить собі під ніс) Зає*алі вышыватнікі...
Бабуся:
— Господи, ні спитати у них нічого, як звірі...
Маршрутчікі, котрі стояли поруч:
— Женщіна, нє марочьтє ґолаву, вон платформа на Куйбышева, нєту нікакова вашева Бєльмака!
На платформі вказано: "БІЛЬМАЦЬКИЙ НАПРЯМОК: Більмак, Пологи..."

Вельми показова ситуація, яка вкотре доводить, що у нас 100% маршрутчіков — це сєпари і українофоби.
І це вельми показова ситуація для Запорожського краю — всі місцеві ватніки тут прінципіальна знущаються над декомунізованою назвою містечка Більмак. (епопею топонімічної війни за Більмак докладно висвітлював блоґ-майданчик «Порохівниця» — за щойновказаним лінком по теґу "Більмак" зібрано всі публікації та матеріяли).
Отже, здоровенний 40-літній лобуряка маршрутчік публічно принизив стареньку бабусю лиш за те, що бабуся українською мовою запитала, чи їде ця маршрутка на Більмак. Принизивши бабусю, маршрутчікі іржали їй вслід, чухаючи свої пуза й сраки: "Бабка вышыватніца, бєльмак єй падавай, раґулі калхозныє, куґутня!".
Платформа на Більмак розташована поруч з платформою на Токмак, але старенька бабуся певно з Більмака чи з якого села, тому не зорієнтувалась і ввічливо запитала так званих "водіїв", куди прямує ця маршрутка. Але на будь яке питання у воділ-маршрутчіков завжди одна реакція — бидляче хамство, зверхність і аґресія! Маршрутчіків цікавить лише бабло!
До речі, маршрутка на Більмак підійшла з табличкою "Куйбышево".

Якщо раптом якісь європейці (уявімо таку гіпотетичну ситуацію) вирішать вирушити автобусним сполученням до Більмака, скажімо, з метою ознайомитись з місцевим агропромисловим потенціялом з метою інвестування, то ці потенційні інвестори ніколи в житті не доїдуть до Більмака, позаяк на так званих "автобусах", себто, маршрутках, висять вказівники "Куйбышево", і люди подумають, що оце їде в Ростовскую область РФ. Бо ж на Google-maps нарешті є Більмак, а на маршрутках є "Куйбышево". А коли гіпотетичні європейці спробують дізнатись у воділ-маршрутчіков, як їм добратись до Більмака, то отримають порцію бидлячої аґресії від двоногих тварин в шортах і шльопанцях.

Чим назва Більмак відрізняється від назви Токмак? Обидві назви відомі ще з часів, коли на місці маскви жаби квакали. Але ватнікам ну дуже смішно від топоніма Більмак, немов пубертатним підліткам від слова "пісюн". Власне, вони і є недорозвинуті деґенерати, і цей загальновідомий факт ми вкотре доведемо нижче в цій публікації.

Вже другий рік не існує совєтських топонімів, але на маршрутках у нас "прінципіальна" стирчать таблички з совєтськими назвами іноземною мовою. В Дніпрі на автовокзалі диспетчерка оголошує відправлення рейсів на Кам'янське і Покров, а на вказаних платформах стоять вантажні маршрутки з табличками мовою окупантів, які можна зрозуміти як "Днєпропєтровск - Днєпродзєржинск", "Днєпропєтровск - Орджонікідзе". Що таке, чорт забирай, "Орджонікідзе"??? Ця маршрутка їде в так звану "Южную Осєтію"?
На автовокзалі Запорожжя є платформа з напрямком на Більмак, але не зустріти маршрутки з табличкою "Більмак", натомість "прінципіальна" стоять затерті таблички іноземною мовою "Куйбышево". Це маршрутки в пґт Куйбышево Ростовской області РФ?
Взагалі, переважна більшість табличок, навіть якщо і нові, написані не українською мовою, позаяк у нас всі маршрутчікі "прінципіальна руссцкаґаваріщяє"руссцкахамящіє, відповідно).
А цікаво, чому маршрутчікі замість Маріуполя не пишуть "Жданов"?

В місті Дніпро більшість маршруток міського і міжміського сполучення також мають таблички мовою окупанта "Днєпропєтровск". Місцеві маршрутчікі також "прінципіальна" не бажають змінювати таблички міських маршрутів зі старими назвами вулиць мовою окупанта. Тому, гостям міста надзвичайно важко пересуватись в місті Дніпро, як, напевне, і в решті інших міст України.
Показова ситуація з власного досвіду. В Дніпрі навесні необхідно було потрапити на вулицю Січових Стрільців, колишня "артёма". Таблички на маршрутках вказували ще совєтські назви вулиць: "ґєроєв сталінґрада", "артёма", тощо. Довелось питати у маршрутчіка.
— Скажіть, будь ласка, ми доїдемо до рогу Січових Стрільців і Старокозацької?
Маршрутчік показово іґнорує питання, заходився рахувати кіпу грошей. Ще раз питаємо. Вибухає відповіддю з перекошеною мордою:
— Нє знаю я ваших бандеравскіх названій! Панаєхалі тут, бандеры!
— Ми з Запорожжя...
— Мнє пох! Артёма знаю, нікакіх Сєчєвых Стрєльцов нє знаю і знать нє хачу! Па-нармальнаму ґаваріть нада!
Вийшли з цієї бидломаршрутки, в наступних двох ситуація повторилась майже дослівно. В третій маршрутці втрутились пасажири, заспокоїли бидломаршрутчіка і розповіли, де потрібно вийти. Ми сіли в наступну маршрутку, вперше побачивши на ній нову, україномовну табличку з назвою вулиці Січових Стрільців, запитань вже не ставили, зорієнтувались самостійно.
В липні на маршрутках в Дніпрі стали з'являтись нові таблички з новими назвами вулиць українською мовою, хоча більшість ще їздить "по-совєтскі".
А в Миколаєві маршрутчік вимагав від пасажира назвати совєтську назву декомунізованої вулиці та відмовлявся зупинятись, якщо пасажир не назве "па-нармальнаму" вулицю, чудово розуміючи, про яку саме вулицю йде мова.
Маршрутчікі вперто чіпляються за совєтські назви.

Втім, від топоніміки повернімось знову до наших баранів, себто, до маршрутчіков.
Окрім нових топонімів, маршрутчіков корчами корчить від української мови.
В Запорожжі, Мелітополі, Бердянську, Херсоні, Миколаєві, Одесі, Дніпрі, Кривому Розі, Харкові — та всюди реакція маршрутчіков на українську мову завжди однаково аґресивна.
Ще більш аґресивно маршрутчікі реаґують на появу Захисників України з посвідченнями учасників бойових дій. Та про це трохи нижче...
Схоже, в Україні причаїлась ціла армія ворожих диверсантів!

Визначити українофобію маршрутчіка не контактуючи з ним дуже просто — послухати, що волає з його магнітоли чи радіоприймача. 100% це буде "русская музика".
Ну, про "русскій шансончік" в магнітолах маршрутчіков зайвий раз можна ж і не нагадувати вже?
Музичні вподобання маршрутчіков загальновідомі — "русскій шансончік", "блатнячок", "пєсні пра тюрьму і пацанов" на всю потужність динаміків, щоб пасажири "проніклісь тюрємнай рамантікай".
Звісно, нормальних та інтелектуально розвинутих людей це "блатноє" лайно зовсім не тішить і вельми дратує.
Будь-яка спроба пасажирів зробити зауваження бидлячому ваділє-маршрутчіку обертається лише вибухом матюжжя з боку "ценітєля тюрємнай лірікі", часто конфлікт доходить до бійок і викидування людей з бидломаршруткі.
Якщо ж в магнітолі немає "шансончіка" чи "крімінальнава репчіка", а на хвилях радіоприймача не ловить "радіо Русскій Шансон", то маршрутчік зазвичай насолоджується "русскімі пєснямі" на решті FM-радіо, переважна більшість котрих все ще мусолять "рассійскає". Пасажири також змушені "насолоджуватись" цим музичним лайном від окупантів.
Коли ж раптом радіохвиля приносить дозволену квотами україномовну пісню, зазвичай середньостатистичний маршрутчік корчиться корчами, кидає кермо і починає нервово ґвалтувати радіоприймач в пошуках "руссцкой пєсні".
Ач, як ватніків корчить від українського!
Вищезгаданий вже маршрутчік рейсу "Жовті Води — Бердянськ" АР2313ЄС, наприклад, всю дорогу лиш тим і займався, що ґвалтував свій радіоприймач (і вуха пасажирів) та базікав по мобілці. Замість уваги на дорогу маршрутчік нервово перемикав радіоприймач щоразу, коли починалась україномовна пісня, шукаючи "русскоязичную", бо ж, вочевидь, україномовні пісні дуже дратували воділу — воно щоразу шипіло матюжжям на кшталт "сцк, заєб.. хахляцкає". Квоти дратують ватніків і ватніки квокчуть.
Тобто, замість того, щоби слідкувати за дорогою, воно на великій швидкості займалось або пошуком "русскіх пєсєн", або базіканням по мобільному телефону.
І таке явище можна спостерігати за кожним маршрутчіком.
Можливо, кожен маршрутчік вважає себе безсмертним, як Дункан МакЛауд?
Але пасажири ж не безсмертні!

Досить "музичної паузи", повернімось до сепаратизму маршрутчіков.
Зрозуміло, що справжні та свідомі Українці нізащо не будуть слухати так званий "русскій шансон" — подібну з дозволу сказати "музику" зазвичай полюбляють недорозвинуті деґенерати без натяку на інтелект — Абырвалґі шаріковы з гіпофізом, вставленим не тою стороною не в те місце. Пролєтаріі! "Чтоб відал, ґовно, кому кланяться!" Відповідно, ці людиноподібні потвори є не лише прихильниками "тюрємных панятій", але й прибічниками "русскоґо міра".
Україну вони ненавидять просто патологічно!

Хтось зауважить, мовляв, "нєльзя всєх пад адну ґрєбьонку".
Звісно, вочевидь десь є поодинокі ввічливі водії маршруток, але їх ще ніхто не зустрічав.
Гаразд, вельмишановне панство і нешановна вата, спробуємо провести невеличке дослідження.
Запитаємо у всемогутнього Ґуґла запити "маршрутник" і "маршрутки" та перейдемо на вкладку "Новини". Пошук звужено налаштуванням "шукати тільки українською мовою". (Втім, попри це, Ґуґл "совєтскоґо ґражданіна Сєрґєя Брінна" все одно більшість пошукових запитів видав не українською, а мовою окупанта, включно з деякими россіянськими "навастямі".) Отже, першими запитами пошукова система показує нам всі останні новини медія-простору на тему маршруток: жахливі аварії, безсенсовні перевірки і пустослів'я чиновників, а також цілу низку новин про інциденти з маршрутчікамі за останній час.

Варто зауважити, що до медія-простору потрапляє лише дещиця щоденних інцидентів з маршрутками і маршрутчікамі, десь відсотків 5 максимум, та й то, лиш тому, що люди піднімають ці питання в соцмережах, а медія-ресурси підхоплюють, бо їм потрібно наповнювати свій інфопростір бодай якимось контентом. Натомість, переважна більшість щоденних інцидентів, конфліктів та нападів на людей лишаються в тіні інформаційного простору. Так само, між іншим, як в тіні лишається щороку 50 мільярдів гривень тіньових прибутків маршрутчіков і пєрєвозчіков!
Коли спробувати зібрати у одну добірку ВСІ потрапивші до медія-простору інциденти з маршрутчікамі, то вийде такий довжелезний список, що Шиндлер заздрощами захлинеться! (ватніки, не ламайте свої пусті голови, вам все одно не збагнути, хто такий Шиндлер). Можна лишень-бо уявити, СКІЛЬКИ насправді щодня відбувається інцидентів з маршрутчікамі, скільки разів щодня ця орда бидлоти нападає з приниженнями, з матюжжям та кулаками на людей...
І це ще не йде наразі мова про смертельні аварії, про те, скільки людей щодня вбивають ці маршрутчікі! Там взагалі статистика, від якої волосся дибки...
Наразі в цій публікації ми розглядаємо сепаратизм і українофобію цієї недоторканної касти.
Отже, лише останні з новин українського медія-простору.
(Заголовки подані мовою ориґіналу)

«Запорожский маршрутчик кавалеру ордена "За мужество": "АТОшники зае..ли"»
«"Ты особенный, бл..ь?!" Маршрутчики Запорожья выгоняют и избивают АТОвцев»
«В Запорожье пьяный маршрутчик на парковке жестко обругал ветерана войны на Донбассе (ВИДЕО)»
Мелітополь: «Маршрутчик пытался разорвать удостоверение участнику АТО, отказывая в льготном проезде»
«Тоже мне "херои": в Мелитополе маршрутник отказался везти участника АТО»
«"АТОвці - виродки!" - водій маршрутки накинувся на військового»
«"Мне все равно, кто у тебя умер!": маршрутчик отказался бесплатно везти сына погибшего воина (фото)»
«В Одессе водитель маршрутки грубо пытался выгнать из салона АТОшника (ФОТО)»
«Покликав “тітушок”: водій маршрутки грубо вигнав учасників АТО з квитками з Києва на Дніпро»
«Водій маршрутки брутально образив бійця АТО: Раз вас не добили на Донбасі, буду тут добивати»
«У Дніпрі маршрутник принизив ветерана АТО Марію Ковальчук»
«Нам інваліди не потрібні - маршрутник нахамив ветерану АТО»
«У Кропивницькому маршрутника, який познущався над мамою загиблого бійця АТО, повезли на могилу Героя»
«"Чмошник-АТОшник! Я його туди не посилав!" - маршрутник про військового АТО»
«"Вы никто, бандеры": одесский маршрутчик озверел, увидев участника АТО (ФОТО)»
«“Куда ты это прятать будешь, когда наши прилут?” Сепар-маршрутчик наехал на бойца АТО за удостоверение»
«На Тернопільщині водій маршрутки відмовився везти ветерана АТО з раком третього ступеню»
«В Николаеве маршрутчик отказался останавливаться на декоммунизированной остановке»
«Мелитопольский маршрутчик-ватник не понимает украинцев»
«Одесский маршрутчик пытался выгнать из автобуса девушку за "телячую мову" (ФОТО)»



Це всього лише два десятка новин, що видала перша сторінка Google за пошуковим запитом "маршрутник".
Зверніть увагу, запорожські маршрутчікі є найбільш аґресивними ватніками!
Що поєднує всі ці інциденти? Тотальна і тваринна ненависть маршрутчіков до України. Схоже, орда маршрутчіков та їх "хазяєва-пєрєвозчікі" дійсно є найбільшим ворожим диверсійним угрупуванням.

Вгадаймо з першого разу, чи понесли відповідальність всі ці маршрутчікі?
Так-так, риторичне питання, на яке всі знають відповідь... Максимум, що відбулось в деяких випадках — відсторонення від роботи (вважай, переведення на інший маршрут). Здебільшого, жодного покарання ані бидломаршрутчікі, ані "пєрєвозчікі" не отримали. А в деяких випадках взагалі з постраждалих від свавілля пасажирів і Захисників України робили винуватців.
Заява до поліції (до недореформованої мєнтовки?), судова тяганина? Не смішіть! Мєнти і судді зазвичай стають не на бік Захисників України... Бо справжньої поліції і справжнього правосуддя в Україні не існує!..
Відтак, громадяни починають шукати справедливості самотужки...

Українські вояки красиво провчили нахабного маршрутника
На Київщині маршрутчік відмовився везти Захисника України. Наступного дня на цю маршрутку прийшли побратими, Захисники України з посвідченнями учасників бойових дій і мовчки сіли в салон. Перед такою кількістю Захисників України маршрутчік не посмів роззявити свою пельку, обісравсь, повіз мовчки.

Не принижуй тих,хто вас захищав.Бо завтра вони стануть на ваш захист.Війна тривае

Опубліковано Олегом Гриценюком Неділя, 3 червня 2018 р.

 

Ще раз, вельмишановне панство, це лише дещиця зі щоденних інцидентів, котрі потрапляють до медія-простору.
Натомість, переважна більшість щоденних інцидентів, конфліктів та нападів на людей лишаються в тіні інформаційного простору. Так само, між іншим, як в тіні лишається щороку 50 мільярдів гривень тіньових прибутків маршрутчіков і пєрєвозчіков!
50 МІЛЬЯРДІВ ГРИВЕНЬ ЩОРОКУ ЙДЕ В ТІНЬ поза бюджетом Держави, в кишені "пєрєвозчіков"!
Хтось зауважить, мовляв, "нєльзя всєх пад адну ґрєбьонку".
А, це я вже писав вище.
Хтось зауважить, мовляв, "дайтє людям спакойна заработать", "жизнь тяжолая, вадітєлям нада сємью карміть", "вадітєлі тоже люді, устают, тяжолиє условія, за рульом суткамі". І це все нагадує квоткання деяких ватних пасажирів, котрі під час інцидентів стають на бік маршрутчіков та монотонно квокчуть: "нє нєрвіруйтє вадітєля, ім і так нєлєгко", "нє атвлєкайтє вадітєля", "вийдітє із маршруткі, нам єхать нада, із-за вас вадітєль нервнічаєт"...
Ой, "бідні-нещасні" вадітєлі! А нічого, що воно й так не слідкує за безпекою руху, не злазить з мобілки, встигаючи слухати шансончік і матюжити пасажирів, і все це робить на шаленій швидкості, ризикуючи життями всіх навколо?
А нічого, що денна виручка чорною готівкою у кожного маршрутчіка перевищує місячну зарплатню кожного пасажира?
Зауважте, пасажиропотік НЕ КОНТРОЛЮЄТЬСЯ, позаяк 90% пасажирів не отримують квитків, а гроші платять в кишені маршрутчікам-пєрєвозчікам! Навіть "хазяєва" цих маршрутчіков не контролюють точний пасажиропотік, тож, частина чорної готівки осідає безпосередньо в кишенях маршрутчіков. Так що, живуть вони як сир в маслі, не дивіться на їх роздовбані маршрутки, не скигліть "вадітєлю за свой счот нада єйо рємантіравать". То для вас, пасажирів, ця роздовбана маршрутка. А ось маршрутчікі та їх "хазяєва" мають щороку 50 мільярдів вкрадених у України гривень. І ви їм платите ці гроші щодня! І за це вони вас потім вбивають, розмазуючи по салону в кожній аварії щодня! Або просто щодня принижують, викидують за шкабарки зі своїх скотовозок, обкладають матюжжям, нападають і б'ють...

В Україні маршрутка витіснила всі інші види громадського транспорту.
Замість водіїв громадського транспорту, які мають пройти спеціальне навчання, постійно проходити інструктажі, медичні огляди і таке інше, пасажирськими перевезеннями займаються невідомо які "пєрєвозчікі" і ціла орда недорозвинутів деґенератів без ознак інтелекту з фальшивими водійськими правами, категоріями, без документів, з купою порушень, на котрі контролюючи органи закривають очі, позаяк корупція "рєшаєт всьо"...
Каста недоторканних "маршрутчіков-пєрєвозчіков" спокійно собі існує не перший рік та диктує свої правила Державі і Нації.
Так звані "пєрєвозчікі" постійно "выіґрывают тендеры". Маршрутки вимивають міські і обласні бюджети, позаяк прибутки йдуть не до бюджету, а в кишені "пєрєвозчіков". На фінансування і підтримку державного громадського міського і міжміського транспорту коштів просто не вистачає. Автопарк давно застарів і немає коштів на його оновлення. Тактика маршрутчіков міських перевезень також всім відома — їхати поперед громадського транспорту і забирати максимум пасажирів, набиваючи свої бидломаршруткі немов банки з оселедцем, конкуруючи одне з одним, влаштовуючи перегони один поперед одним. Інколи люди на зупинках стають свідками конфліктів між маршрутчікамі і водіями автобусів-тролейбусів, бо, мовляв, автобус "посмєл прієхать".
А коли у 2014 місто Дніпро закупило великі автобуси міського типу, всі 25 нових автобусів "спалили невідомі"! Нащо нові великі автобуси, коли є орда роздовбаних маршруток, котрі чомусь називають словом "автобус" навіть в міністерстві транспорту...
Так звані "пєрєвозчікі" постійно піднімають тарифи на перевезення, тиснуть на Державу, маршрутчікі немов "капрізна дєвіца" щоразу влаштовують "забастовкі" за кожну зайву гривню, погрожують "устроіть коллапс", тощо. При цьому, більшість "маршрутчков" та "компаній-пєрєвозчіков" взагалі нелегальні.
Маємо величезне поле корупції: маршрутчікі платять хабарі за водійські права, за водійську категорію, за ліцензію, за дозволи, за техогляд — за все платяться хабарі цілій низці відомств, від так званої "поліції", до мінінфраструктури. Хіба це не так?
Схоже, така ситуація всіх влаштовує...

Маршрутчікі від безкарності знахабніли настільки, що нападають навіть на поліцейських: У Вишневому маршрутчікі побили поліцейського (ВІДЕО) «ТСН» (випадок передмісті Києва вже після тих жахливих аварій) і при цьому маршрутчікі нахабно кажуть: "прієдут рєшалы і всьо порєшают, за намі стаят такіє таваріщі, чьто вам і нє снілось".
То хто покриває цю маршрутну мафію?
Питання риторичне...
До яких пір недореформована мєнтополіция та мінфніраструктури будуть покривати цю маршрутну мафію???

З огляду на вищенаведене, постає питання: чи можна вважати маршрутчіков людьми?
Ні, це не люди, це внутрішній ворог! Маршрутчіки — це українофоби, сепаратисти, коллабораціоністи, ватніки, аґресивне бидло і вбивці пасажирів. Щодня на дорогах в тилу Українців гине більше людей, аніж на лінії фронту, і половина цих смертей приходиться на маршрутки — ці швидкістні труни на колесах...
Маршрутчіки — це метастаза, що роз'їла країну зсередини і призвела до справжнього колапсу.
Жертвою маршрутчіков може стати кожен з нас...

Маршрутчіки повинні бути ліквідовані як клас!
Автобусне сполучення повинно здійснюватись АВТОБУСАМИ МІСЬКОГО І МІЖМІСЬКОГО ТИПУ, а не бидломаршруткамі з бидловоділамі-маршрутчікамі.
Маршрутки — це рівень Банґладеш, Ніґерії та РФ.

© Дмитро Дзюба
© «Порохівниця»