„Маршруткі“ VS «Укрзалізниця»

„Маршруткі“ VS «Укрзалізниця»

 

На «Укрзалізниці» смертність пасажирів на залізниці дорівнює нулю! Тоді, як маршрутчікі вбивають людей ледь не щодня, в тому числі, й кидаючсь під потяги на залізничних переїздах.
В Україні щороку під час ДТП за участю маршруток гине 70-80 людей, близько 800 втрачають своє здоров’я, бо отримують травми різного ступеня. Влада України не зацікавлена у вирішенні транспортних проблем, адже цей ринок є багатим: його щорічний оборот — 100 мільярдів гривень, що вочевидь лишаються в тіні!

 

Кожного року в Україні приблизно 800 осіб стають жертвами ДТП за участі маршруток. Це обумовлено тим, що ринок автобусних перевезень повністю приватизований.

Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» розповів фахівець з транспортних стратегій Олександр Кава.

— «Якщо подивитися на суху статистику, то в Україні щороку під час ДТП за участю маршруток гине 70-80 людей, близько 800 втрачають своє здоров’я, бо отримують травми різного ступеня. Це жорстока правда. Та чомусь влада дуже мало уваги приділяє дослідженню цього питання», — обурюється експерт з транспортних стратегій.

Олександр Кава підкреслює: дивно, що влада України не зацікавлена у вирішенні транспортних проблем. Адже цей ринок є багатим. Його щорічний оборот — 100 мільярдів гривень.

— «Близько трьох мільярдів пасажирів користуються автобусними перевезеннями. Багато громадян щодня їздять маршрутками. Але держава повністю відсторонилася від цього ринку – він абсолютно приватний», — підкреслює експерт.

Пан Кава зазначає: те, що приватний бізнес є більш ефективним за державний — міф.

— «Ми бачимо, скільки людей страждає від приватних перевізників. В Україні регулювання ринку автобусних перевезень є на рівні Африки. Ми часто чуємо, що політики підігрують олігархам, розповідаючи про погану «Укрзалізницю». Водночас, травматизм пасажирів на залізниці дорівнює нулю! За останніх п'ятнадцять років ніхто не помер, користуючись послугами поїзда чи електрички. Непотрібно недооцінювати «Укрзалізницю» і керуватися стереотипами», — запевняє Олександр Кава.

Експерт вважає, що автобуси є травматичним видом транспорту, бо на цьому ринку є лише приватні перевізники, які недбало ставляться до своїх клієнтів.

— «Політики, які підігрують олігархам, хочуть, щоб на  залізниці зробили те саме, що й на ринку автобусних перевезень. Тобто щоб його заполонили приватні особи», — додає експерт Олександр Кава.

© «ZiK»