«ЛАЗ» — історія знищення

«ЛАЗ» — історія знищення

 
Куди зник найбільший виробник автобусів України Львівський Автобусний Завод?
А він був знищений москалями і зрадниками...

 

ЛАЗ — Львівський Автобусний Завод — фактично ліквідований у 2014 році.
У 2010-х роках "крєпкіє хазяйствєннікі Партіі Рєґіонов" за безцінь віддали найбільший автобусний завод України кацапу віталію чуркіну — представнику квазіутворення "РФ(россія-фашистская)" в ООН, підприємство оформлено у власність його небожа (племінника) іґоря чуркіна. Спочатку віталій чуркін визнавав свою причетність до володіння українським автобусним заводом, проте, з початком війни заявив "у мєні нєт нікакоґо плємянніка".
Клясичний "іхтамнєт".

Після "Євро-2012" обладнання заводу вивезено на Дніпровський автобусний завод (Днєпродзєржинск\Кам'янське), який також належить чуркіну, а завод ЛАЗ перестав юридично існувати.
26 травня 2014 року Державна виконавча служба України видала постанову про арешт майна заводу.
У листопаді 2014 року Львівський автобусний завод випустив перший санітарний автобус для транспортування поранених із зони бойових дій.
Після цього холдинґ, що належить чуркіну, припинив виробництво на Львовському і Дніпровському заводах.
Після смерті чуркіна, у 2016 з'ясувалось, що колишні приміщення заводу купила фірма, пов'язана з чуркіним, який і довів ЛАЗ до банкрутства раніше.

Схоже, найбільший автобусний завод України вбивали навмисне!

Яке дивне "соупадєніє", але в той час, коли львівянин Омелян очолював департамент РФ в МЗС (2011-2012), найбільший в Україні Львівський Автобусний Завод (ЛАЗ) потрапив у власність ...віталія чуркіна — мабуть "по діпломатічєскім каналам" допомагав чуркіну заграбастати ЛАЗ...
До 2014 року ЛАЗ був стрімко доведений до банкрутства та юридично ліквідований після спроби відновити виробництво і після створення санітарного автобусу для транспортування поранених Захисників України...
Схоже, найбільший автобусний завод України вбивали навмисне!
Але це ж "соупадєніє", зараз чиновник Омелян точно на Державу працює, чи не так?..

Прохідна ЛАЗ в наші дні

"Афера століття у Львові: хто знищив ЛАЗ?"
"Львовский автобусный завод: история развала"

Довідка з Вікіпедії:
Маршрутне таксі або маршрутка — вид комерційного громадського транспорту.
Існує майже у всіх великих та середніх за розміром містах України та інших держав пост-совєтського простору.
В Україні в багатьох містах маршрутка витіснила всі інші види громадського транспорту.

Схоже, хтось доклав зусиль, щоб в Україні було знищено виробництво автобусів і тролейбусів, щоб автобуси зникли і натомість з'явилась ціла орда маршруток, котрі немов ракова пухлина метастазами захопили всю Україну і щороку вимивають з бюджету Держави від 50 до 100 мільярдів гривень в тінь.
Яке "соупадєніє"...

Позаяк, справжніх і нормальних автобусів Українці більше ніколи в реалі не побачуть, то пропонується перегляд світлин з продукцією вже знищеного найбільшого автобусного заводу України...

ЛАЗ „Україна“-67 1967

LAZ 967-M „Tourist“

ЛАЗ 965-М

ЛАЗ 965-Н

ЛАЗ 965-Н

LAZ 967 „Tourist“

LAZ „Lemberg“ 5208

LAZ A-183 CNG

LAZ „City“ A191

P.S.:
«Порохівниця» цими днями опублікувала низку публікацій про "маршрутчіков". Всі вони мають менше 10 переглядів, бо це нікому не цікаво. Спроба привернути увагу чиновників теж виявилась марною: Омелян взагалі не відреаґував, попри те, що був затеґаний декілька разів, Дідьківський відреаґував обнадійливим коментарием і просив повідомити у приват обставини інциденту з маршрутчіком та працівниками автостанції, але повідомлення у приваті за тиждень чиновник так і не відкрив...
Тож, публікації опубліковані радше для хроніки реалій життя.
• „Я — жертва маршрутчіка“
• „Ватнікі-маршрутчікі“
• „Маршрутчікі“ — бидло проти людей
• Позбутися „маршруток“: місія нездійсненна?
• „Маршруткі“ VS «Укрзалізниця»
• „Маршруткі“ — ракова пухлина країни

© Dem'än Dzüba
© «Порохівниця» \ «Porohivnyçä»