Перейти до контенту

Маріуполь — залізниця відрізана й спалена, евакуація була вже неможлива…

Маріуполь — залізниця відрізана й спалена,
евакуація була вже неможлива…

 
Мапи вміють говорити…
Оновлені супутникові знімки Google-Maps зафіксували не лише вщент зруйнований рф-окупантами Маріуполь, але й спалені пасажирські потяги на станції Маріуполь-пасажирський. І це не лише наочна фіксація воєнних злочинів рф-окупантів, але до того ж і наочна фіксація злочину zє-колаборантів, котрі умисно не розпочали евакуацію населення напередодні рф-вторгнення 24.Ⅱ.2022. Й з огляду на характер сортування пасажирських потягів, схоже, евакуація маріупольців залізницею навіть не передбачалась! На супутникових знімках нараховується кілька пар пасажирських і приміських потягів із загальною кількістю 236 вагонів, якими можна було врятувати щонайменше 25-30 тисяч людей навіть у останню мить…


Мапи вміють говорити…

Оновлені супутникові знімки Google-Maps фіксують зруйновані рф-окупантами міста України: Маріуполь, Сіверськодонецьк, Лисичанськ, Рубіжне й багато інших міст, містечок та сіл на сході України. Наразі Google-Maps оновили лиш деякі смуги супутникових знімків на Донеччині, але ще не оновлено зруйнований Бахмут, як і Південь України…
Супутникові знімки Google-Maps фіксують місцевість станом на літо-2022…

Вивчаючи оновлені знімки Google-Maps вжахаєшся масштабам руйнувань…
Міста України буквально стерті з лиця землі…
Чорні багатоповерхівки, скелети будинків…
Сотні тисяч загублених душ…

Маріуполь…
Вщент зруйноване півмільйонне місто…

Спалений Маріуполь-пасажирський…

На супутникових знімках Маріуполя привернула увагу одна цікава деталь…
Пасажирський вокзал з довгими шеренгами спалених пасажирських потягів…
Не встигли виїхати? Вочевидь…
Адже 27.Ⅱ.2022 місто Волноваха й однойменна вузлова станція вже були зруйновані рф-окупантами, і єдиний залізничний шлях з Маріуполя було перерізано…
Отже, пасажирські потяги, що залишились в Маріуполі, виїхати вже не могли…
Саме ці пасажирські потяги, вщент спалені, видно на супутникових знімках…

на станції Маріуполь-пасажирський:
— 6 вагонів — дизель-потяг у привокзальному тупику
— 2 двосекційних локомотиви, готові до відправки — спалені…
— 25 + 22 + 18 + 14 пасажирських вагонів на вокзалі — спалені…
(85 вагонів на вокзалі Маріуполь-пасажирський)
— 11 + 9 + 8 вагонів у пасажирському депо (ті, що видно)
— 1 двосекційний і 1 односекційний локомотиви в тупику + 1 вагон
— 4 вагони в тупику і 4 вагони пожежного поїзда (вочевидь)
в західному парку станції на запасних коліях:
— 31 + 27 вагонів — теж вщент вигоріли…
— 15 вагонів — схоже, вцілілий пасажирський потяг, можливо…
— 10 вагонів — потяг біля узбережжя, можливо вцілілий…
— 10 вагонів навпроти пристані "Маркохім", вціліли…
на станції Маріуполь-Порт:
— 10 + 7 + 9 вагонів — вщент вигоріли…
загалом:
— 236 пасажирських вагонів!

У плацкартному вагоні зазвичай 54 місця.
В екстремальних умовах, як-то евакуація, зрозуміло, що не до комфорту…
Відтак, стандартний плацкартний вагон вмістить максимум 135 пасажирів — тобто, по четверо сидячих на нижніх полицях і по одному лежачому на верхніх полицях: 15 людей у кожному купе включно з бічними полицями.
15х9 купе = 135 пасажирів.
135 х 236 = 31 860

Навіть якби у останній день перед вторгненням всі ці пасажирські вагони було сформовано у евакуаційні потяги й організовано евакуацію населення міста Маріуполь, то лише за одну ходку в один бік з Маріуполя можна було би евакуювати 31 860 людей!… Якби евакуація залізницею була організована заздалегідь, хоча б за тиждень до вторгнення, то тільки залізницею, кількома евакуаційними потягами, можна було би евакуювати буквально все місто Маріуполь, або тих містян, у кого не було власного автотранспорту, а також підбирати пасажирів транзитних станцій, від Волновахи до Токмака…

"zє-вакуация" Шрьодінґера

Але евакуації не було…
Ми всі знаємо, чому перед вторгненням не було евакуації…
"А штоб нє било панікі! А то нє сталі би ґотовітца єсть шашлик на майскіє!"
Власне, евакуації не було тому, що було розміновано Чонгар… Бо "Оман"!…
Мерзенні zє-колаборанти й zє-узурпатори готували до здачі Україну й зробили все можливе, щоб втопити Україну і Українців в крові…
Напередодні рф-вторгнення zє-узурпатори роздмухали неабияку істерію навколо "короновіруса", максимально обмеживши рух всередині країни так, що люди не могли взагалі нікуди виїхати не те що з власного міста, а й по місту пересуватись було проблематично. Кудись пощезли міжміські автобусні маршрути й максимально обмежили залізничні пасажирські перевезення… Навіть якщо хто й усвідомлював, що краще виїхати вглиб країни, то зробити це було вкрай проблематично, особливо на сході й півдні України…
"Нє бойтєсь, скоро будєм кушать шашлик" — пиzdіла мавпа-маріонетка…
І вже за кілька днів почалось повномасштабне вторгнення "рф"…

Й навіть з початком повномасштабного вторгнення ніякої евакуації не було…
Українці мусили самостійно рятуватись і під обстрілами прориватись крізь блокпости орків-окупантів на Вільну Україну…
Причому, zє-узурпатори на своєму "zє-марафонє" щодня брехали чорним ротом вєрєщучкі про якусь "зелену евакуацію" неіснуючими "зеленими коридорами", хоча насправді ніяка "zє-вакуация" взагалі не проводилася!
Лиш за це всих zє-колаборантів необхідно гронами розвішувати на гілляках і стовбах над рівчаком із голодними зеленими крокодилами й аліґаторами вздовж майбутнього східнього кордону України.
Після рф-окупантів головними воєнними злочинцями є zє-узурпатори!
Прийде час, і кожна zє-тварюка буде відповідати!…
(І цю zє-плісняву треба тільки ліквідовувати!)

Диявол криється в деталях…

Диявол криється в деталях, як відомо…
Супутникові знімки станції Маріуполь зі спаленими пасажирськими потягами зафіксували цікаві деталі…
Добірку супутникових знімків розглянемо згодом, спочатку оглянемо деталі.

До рф-вторгнення 24.Ⅱ.2022 пасажирський рух до Маріуполя жвавим не був…
Всього одна тупикова гілка, з'єднана через Волноваху з іншою гілкою, прямого сполучення не було, оскільки по станції Волноваха необхідно було змінити напрямок, а неелектрифіковані одноколійні ділянки залізниці обмежували рух…
Отже, з Маріуполя приміським сполученням був лише дизель до Волновахи, а пасажирські потяги йшли на Київ, Львів, Одесу й Харків, з причепними до Слов'янська, Краматорська, Костянтинівки й Бахмуту. Не густо, чи не так?
То звідки така кількість пасажирських вагонів по Маріуполю?…
Невже жоден з потягів не встиг виїхати?…

„Денні поїзди ще поїхали, а два вечірні поїзди `Маріуполь — Київ` вже ні…“ — свідчить начальниця залізничного вокзалу Маріуполь-пасажирський пані Олена Французова.

22.Ⅱ.2022 на Маріуполь було відправлено евакуаційні потяги…
Вірніше, так гучно проголосили "зєльоні евакуатори", насправді ж, роль "евакуаційних потягів" грали все ті ж пасажирські "черепашки-човганки", котрі човгали по маршруту `Львів—Маріуполь` і `Київ—Маріуполь`…
Ці два "евакуаційних потяги" встигли зробити лиш по одному останньому маршруту: прийти у Маріуполь 23.Ⅱ.2022 і 24.Ⅱ.2022 вийти з Маріуполя…
Останній "евакуаційний потяг" `Маріуполь—Львів` без зупину пролетів в ніч на 25.Ⅱ.2022 ділянкою через Токмак під звуки вибухів на летовищі Мелітополя, й не йшлося вже ні про яку евакуацію мешканців Запорожського краю. Власне, та ж станція Великий Токмак взагалі не була заявлена у розкладі двох єдиних "евакуаційних потягів" з Маріуполя, котрі пустили у останній день перед рашистсько-фашистським вторгненням…
Після 24.Ⅱ.2022 вже жодні пасажирські потяги не курсували з Маріуполя, принаймі, залізничною ділянкою через Токмак (і навряд чи й через Пологи курсували), бо вже 26.Ⅱ.2022 майже увесь терен Запорожжя було окуповано, а Волноваха була вщент зруйновна…

Пасажирські потяги в Україні зазвичай складались з десятка вагонів.
Приміські електропотяги й дизелі — й того менше — півдесятка.
Хіба що літні потяги могли бути максимум 15-20 вагонів.
Та й то, у кращі часи…

До Маріуполя ходило десь 5 пар пасажирських потягів.
Пара швидкісного експресу й 4 пари пасажирських "черепашки-човганки".
Вочевидь, у середньому маріупольські потяги налічували близько 10 вагонів. Тобто, близько сотні вагонів було задіяно у рухомих складах пасажирських потягів до Маріуполя. Дизель з шести вагонів, у пасажирському депо з десяток вагонів на поточному ремонті й з десяток старих вагонів "на запчастини".
Звідки ще "зайва" сотня пасажирських вагонів?

Цвинтар спалених пасажирських потягів Маріуполя нагадує Іловайськ…
Там теж зібрано майже всі дизель-потяги зі сходу й півдня України…
Ось тільки зібрали ці дизелі на станції Іловайськ ще у 2014 році…
2014-го всі дизель-потяги умисно переганяли "на Донбасс" перед окупацією. Також нові пасажирські потяги й локомотиви умисно переганяли на Крим перед анексією. Таким чином було здійснено значну крадіжку оновленого рухомого складу “Укрзалізниці”. Залізничний транспорт викрадався для рф-окупантів та для забезпечення так званих "кримской ЖД" і "ЖД ДНР". Причому, часто ці злочини допомагали здійснювати колаборанти-залізничники, котрих, на жаль, теж вистачає.
Схоже, щось подібне відбулось і напередодні повномасштабного вторгнення.
Можливо цим пояснюється така кількість рухомого складу по Маріуполю?
Що б на це відповів ґлавный желєзнодорожнік "сєрлєщ" сірожа лєщєнка?
Втім, із "зарплатой" 300 000 ₴ "сєрлєщ" не відповідатиме!
Ці zєльоні виродки "нікаму нічєво нє далжны"!

Спалений Маріуполь-пасажирський на мапі…

236 пасажирських вагонів!
Саме скільки зафіксували супутникові знімки в зруйнованому Маріуполі…
236 пасажирських вагонів — це понад два десятки потягів по 10 вагонів.
Десять пар потягів, замість п'яти пар, що ходили в Маріуполь.
Навіть з урахуванням потягів, що встигли виїхати, лишилось 236 вагонів.
Навряд чи “Укрзалізниця” тримала резерв потягів у прифронтовому місті.
Отже, якимось чином в Маріуполі зібралась така кількість вагонів.

Можливо, все ж, готували евакуацію залізницею? Теж навряд…
Характер сортування пасажирських вагонів по станції Маріуполь свідчить, що ніяких "евакуаційних потягів" не формувалось і ніякої евакуації залізницею з Маріуполя взагалі не передбачалось!
Час розглянути нарешті супутникові знімки.

на станції Маріуполь-пасажирський:
— 6 вагонів — дизель-потяг у привокзальному тупику
— 2 двосекційних локомотиви, готові до відправки — спалені…
— 25 + 22 + 18 + 14 пасажирських вагонів на вокзалі — спалені…
(85 вагонів на вокзалі Маріуполь-пасажирський)

Пасажирські вагони по станції Маріуполь-пасажирський зібрані на 4 коліях у рухомі склади кількістю від 25 вагонів — пасажирських потягів такої довжини не буває й не курсувало — це зібрані до купи по два пасажирських потяги.
Хіба що 18 і 14 вагонів — це довгі пасажирські потяги, можливо це потяги `Львів—Маріуполь` і `Київ—Маріуполь`?…
Дизель-потяг у привокзальному тупику був готовий до відправки…
2 двосекційні локомотиви теж чекали відправлення своїх потягів…
Загалом на самій станції Маріуполь-пасажирський зібрано 85 пасажирських вагонів.

пасажирське депо:
— 11 + 9 + 8 вагонів у пасажирському депо (ті, що видно)
— 1 двосекційний і 1 односекційний локомотиви в тупику + 1 вагон
— 4 вагони у запобіжному тупику і 4 вагони пожежного поїзда (вочевидь)

У пасажирському депо видніється з десяток вагонів на поточному ремонті й десь з десяток старих вагонів "на запчастини".
Також дещо з рухомого складу розкидано по тупиках станції.
Наступна партія пасажирських вагонів у західному парку станції.

у західному парку станції на запасних коліях:
— 31 + 27 вагонів — теж вщент вигоріли…
— 15 вагонів — схоже, вцілілий пасажирський потяг, можливо…
— 10 вагонів — потяг біля узбережжя, можливо вцілілий…

У західному парку станції на запасних коліях один із рухомих складів нараховує аж 31 вагон, сусідній аж 27 вагонів — обидві шеренги вагонів вщент вигоріли… На бічних коліях парку склади по 10—15 вагонів — можливо, частково вцілілі пасажирські потяги.

— 10 вагонів навпроти пристані "Маркохім", вціліли…
Розформовані на дві колії 10 вагонів щось роблять біля пристані "Маркохім".

на станції Маріуполь-Порт:
— 10 + 7 + 9 вагонів — вщент вигоріли…

Найбільшою дивиною є присутність трьох пасажирських потягів на портовій вантажній станції Маріуполь-Порт — там взагалі не повинно бути жодних пасажирських потягів, навіть для відстою. Тобто, нащось туди загнали три пасажирських потяги.

Загалом в Маріуполі знищено 236 пасажирських вагонів!
Це понад два десятки пасажирських потягів!
Ці пасажирські потяги могли врятувати тисячі життів…

Маріуполь…
…знищений вокзал … зруйноване місто…

Маріуполь… Місто-руїна… Місто-трагедія…
Півмільйонне місто фактично вщент знищене кацапами!
До окупації в Маріуполі мешкало 450 тисяч мешканців…
Врятуватись і вирватись з блокадного міста вдалось небагатьом…
Врятуватись змогло приблизно 100—150 тисяч маріупольців…
Це ті маріупольці, хто переважно встиг виїхати у перші два дні вторгнення, коли ще рф-окупанти не відрізали й не оточили Маріуполь. В тому числі включно залізницею на тій парі єдиних і останніх "евакуаційних потягів"…
Інша половина тих, кому пощастило врятуватися, виривалися вже під обстрілами й шквальним вогнем з оточеного міста, проривалися крізь блокпости орків через Токмак і Василівку у місто Запоріжжя…
Нині ті маріупольці, кому пощастило врятуватись, розкидані по Світові…

Трагічно склалась доля решти 300 тисяч маріупольців…
80 тисяч — страшна цифра загиблих маріупольців, що звучала взимку-2022…
70 тисяч маріупольців зникли без вісти…
50 тисяч, переважно діти й сироти — викрадені й депортовані на "рф".
Наразі у окупованому й зруйнованому Маріуполі лишається населення близько 100 тисяч…
В Маріуполі страшні цифри загиблих можуть сягнути 150 тисяч…

Моторошні історії виживших маріупольців опубліковано вже сотні…
Моторошні фото і відео вщент зруйнованого Маріуполя в Інтернеті є всюди…

Є на світлинах і залізничний вокзал Маріуполя…
До окупації й після "асвабаждєнія" рф-окупантами…
Щоб приховати свої воєнні злочини, рф-окупанти почали швидко зносити зруйновані будинки разом із загиблими мешканцями та вивозити рештки на сміттєзвалища. Насамперед недолюдки кацапи, приховуючи свій воєнний злочин, "зачистили" руїни ними ж зруйнованого авіабомбою Драмтеатру, де загинуло понад півтори тисячі людей з дітьми…

Влітку 2022 року рф-окупанти зруйнували й вигребли руїни вокзалу та пиляють вигорівші пасажирські вагони на метал.

Начальниця залізничного вокзалу Маріуполь-пасажирський пані Олена Французова засвідчила останні дні існування вокзалу Маріуполя…

Після пережитого в окупації пані Олена Французова змогла вирватись з окупації й засвідчити про події в Маріуполі.
Очільниця вокзалу Маріуполя встигла сфотографувати останні дні вокзалу…

Очільниця вокзалу Маріуполя розповідала за останні дні роботи станції.
Можливо, ЗМІ “24 канал” наплутали з датами, але 26—27.Ⅱ.2022 вже ніякі потяги залізницею по щойно окупованих теренах Запорожжя не курсували…
Про "евакуаційні потяги" вище вже зазначено — їх було всього пара і змогли лише один раз вирватись з Маріуполя…
А ось свідчення про "низький попит на квитки" і "50—100 пасажирів" — це якраз і є свідченням про відсутність будь-якої евакуації чи навіть натяку на підготовку до евакуації населення — "власть слуґ народа" й не збиралась нікого евакуювати!

Але "за організовану з міста евакуацію" “Укрзалізниця” нагородила начальницю залізничного вокзалу Маріуполь-пасажирський. Втім, до очільниці вокзалу навряд чи можна висунути претензії щодо евакуації, адже у компетенцію начальників вокзалів не входить організація залізничного руху евакуаційних потягів та евакуації населення. Начальники пасажирських вокзалів всього лиш відповідають за безпеку пасажирів на самому вокзалі й забезпечення посадки у потяги. Рух залізничною станцією — компетенція начальника станції й начальника дистанції колії. Евакуація населення — це взагалі компетенція влади — саме "офіс прєzєдєнта" відповідав у лютому 2022 за безпеку громадян України…

Чому в Маріуполі зібрано й покинуто скільки пасажирських вагонів?
Чому увесь рухомий залізничний склад не було задіяно для евакуації Маріуполя?
З автобусним транспортом та ж історія?
Розмінування акваторії Озівського моря навколо Маріуполя для чого?
Асфальт клався з Маріуполя до Криму і Новоазовська для кого?
Це ж не для евакуації населення робилося?

Питань про те, як zє-узурпатори "проє6@лі" Південь України буде вдосталь…
І свідчень вже зібралося вдосталь!

Навіть супутникові знімки не лише фіксують воєнні злочинів рф-окупантів, але до того ж і наочно фіксують злочини zє-колаборантів, котрі умисно не розпочали евакуацію населення напередодні рф-вторгнення 24.Ⅱ.2022.
Мапи вміють говорити…

Матеріял містить інформацію зі вказаних відкритих джерел.

1 коментар до “Маріуполь — залізниця відрізана й спалена, евакуація була вже неможлива…

  1. Сповіщення: Залізниця і логістика на окупованому Півдні України – «ПОРОХІВНИЦЯ»

Коментарі закриті.