Перейти до контенту

Фіктивна адміністративно-територіяльна реформа

Фіктивна
адміністративно-територіяльна реформа
"Адмін-РФорма" і "новий адмінподіл" від "мінрєґіонов"

 
20.Ⅶ.2020 відбулась злочинна та фіктивна "адмін-РФорма".
2020 року "нова\стара РФорма" від "мінрєґіонов" перекроїла адміністративно-територіяльний поділ і мапу України!
Цю фіктивну "адмін-РФорму" "мінрєґіонов" почали готувати ще у 2009 році зусиллями "партіі рєґіонов", щоби перекроїти адмінподіл України під власні потреби. Ба більш того, хуйлокум мєртвєчук взагалі планував "укрупніть області" й створити щось на кшталт "фєдєральних окруґов" для "фєдєралізациі".
Майдан сплутав карти цим "рєґіональним РФорматорам", але ідея децентралізації виявилась тим рятівним гачком, за який вони вхопились і змогли частково втілити свою ідею, перекроївши таки внутрішній адмінподіл у областях.
Після 2019 року, коли до влади привели зє-коллаборантів, ця ідея-фікс з фіктивною "адмін-РФормою" й була реалізована…

Етноґрафічна мапа України зі шкільних атлясів.
На жаль, все ще історики та МОН використовують россійсько-імперські назви "Таврія" і "Бессарабія".

Якою має бути справжня адміністративно-територіяльна реформа України?

Адміністративно-територіяльний устрій — це кістяк, на якому тримається Держава!
Справжня адміністративно-теріторіяльна реформа України — це утворення абсолютно нового адміністративно-державного устрою Держави!
Справжня адміністративно-теріторіяльна реформа України необхідна, але її треба започатковувати абсолютно з нуля, ставлячи за мету повернення справжнього адміністративно-теріторіяльного устрою Держави Україна за принципом відродження історичних етнокультурних країв України з урахуванням інфраструктурних, транспортно-мережевих та економічних факторів.
Справжня адміністративно-теріторіяльна реформа України має ґрунтуватись не на утворених в 1939 році совєтськими окупантами "областях", нарізаних без урахування інтересів Українців та історико-етноґрафічного формування українських теренів.
Справжня адміністративно-теріторіяльна реформа України має ґрунтуватись якраз на історико-етноґрафічних принципах українських країв! З урахуванням нинішніх інфраструктурних, транспортно-мережевих та економічних факторів і зв’язків.

А не ото шо січас вони натворили!
Справжня адміністративно-теріторіяльна реформа України — це дуже складна реформа на десяток років, якою мають займатися фахівці, від істориків до економістів, а не оті "шарікови" від "рєґіаналов" і "слуґ народа", котрі за рік "сдєлалі адмінРФорму"!

"Шарікови" "фєдєралізатори"

Коли у 2019 році до влади в Україні було приведено зє-коллаборантів, найбільш актуальною темою для них було питання "адмінРФорми" з метою тихо пропхати "фєдєралізацию" шляхом прийняття так званого "закону про РФ-рєндум".

Метою реваншистів, котрі дорвались до влади, було втілення по-максимуму всього того, що не встигла реалізувати "партія рєґіонов".

Відтак, "мінрєґіони" активно втілювали в життя "РФорму партіі рєґіонов", прикриваючись децентралізацією, й зрештою, внутрішній адмінподіл областей було повністю "перепрошито" під потреби оліґархату — на основі адміністративно-територіальних районів та виборчих округів було створено "нові суб-райони", котрі по своїй суті просто стали "паханатіками" для подальших виборів.

Так звана "адмін-тер.РФорма" від "мінрєґіонов" максимально наблизила модель внутрішнього адмінподілу до бажаної сепаратистам "фєдєралізациі", й буквально одразу після пафосного проголошення "нового адмінподілу" підконтрольні оліґархату ЗМІ почали вкидувати тези про "укрупнення областей" для "більш зручної моделі", хоча це насправді було наступним кроком до "фєдєралізациі".

Власне, на початку війни, в лютому 2014, видання «Тиждень» попереджали про ці загрози "фєдєралізациі".

Започаткована в 2009 році "партієй рєґіонов" "адмін-РФорма" є фікцією і до справжньої адміністративно-теріторіяльної реформи не має жодного стосунку, а є лише ідеєю-фікс хуйлокума мєртвєчука по "нарєзанію паханатіков внутрі областєй". Мало того що совєтські окупаційні "області", утворені сталіним в 1939 році без урахування інтересів України лишились на місці, так ще й всередині "областєй" було "нарізано" абсолютно абсурдний адміністративно-теріторіяльний "устрій" під ці "зє-вибори".

Ще раз і вкотре варто наголосити:
маріонетковий режим зє-коллаборантів не є леґітимним — свою леґітимність вони давно загубили ще навесні 2019 року, коли розтоптали Конституцію України та узурпували владу.
Все що роблять зє-коллаборанти та реваншисти НЕ Є леґітимним, від фальшивих псевдо-реформ, до такого ж фарсу з нинішніми "виборами" та "РФ-рєндумом" (чи шо то таке з "пятью вопросікамі").

Втім, маріонетковий режим зє-коллаборантів привели до влади з метою повної руйнації Держави Україна й вони одразу стрімко почали процес демонтажу Державності України, тож, не варто дивуватись…

Ще раз, ця фіктивна "адмін-тер-РФорма" була започаткована ще в 2009 році "партієй рєґіонов", і створене ними "мінрєґіонав", прикрившись децентралізацією, замість реальної адміністративно-територіяльної реформи протягнуло модель, створену "партієй рєґіонов" ще у 2009 році із незначними змінами на вимоги вже нинішніх нардепів від ОПЗЖ і "слуґ".

І не варто зараз закидувати що "це ж Порошенко запровадив цю реформу"!
Мовляв, уряд Гройсмана й сам Гройсман нею опікувались. Це той лапавухий екс-мєнт Гройсман, що одразу після "побєди Зє" помчав вилизувати піськограю пісюнця й обливати брудом Порошенка? Ну-да, ну-да.

Нарізання "паханатіков"

Започаткована "партієй рєґіонав" у 2009 році "адмін-тер. рєформа" активно почала втілюватись "мінрєґіонами" під час децентралізації, але "мінрєґіонов" пропихували саме ту модель, котру вималювали ще у 2009 році "рєґіонали" під себе! І активно та стрімко ця модель почала пропихуватись після реваншу й захоплення влади маріонетковими зє-коллаборантами.
Буквально за рік!
Причому, якщо "мінрєґіонав" спочатку верещали й захлиналися, що "всьо має бути строґо по іх мєтодічькам" і, мовляв, "нові суб-райони" мають бути "не менш 150 тисяч населення", а "в кожній області має бути не більше 5 районів", то чомусь на останньому етапі цієї, вибачте, "РФорми", — окупованому Криму нарізали 10 "районов", донбасскім областям понарізали по 8 "субрайонов", харківські і одеські реґіонали собі змогли видушити по 7 "нових районов", натомість Тернопільській та Хмельницькій областям тупо понарізали по три "субрайони".

Причому, термін "субрайони" (вочевидь, як аналог виборчих округів) був стрімко "забутий", хоча спочатку вони переконували, що "райони просто увійдуть у великі суб-райони, але райони залишаться", потім вирішили назвати "субрайони" терміном "повіт", мовляв, "повіти будуть складатись з громад", але в межах совєтських "областєй", а потім так само швидко "забули" про "повіти" й "нові субрайони" стрімко перетворились на "нові райони"!
Але, при цьому, "згідно методички мінрєґіонав у кожній області має бути тільки 5 районів з населенням не менше 150 тисяч"!
Ось тільки в "мінрєґіонав" якось "забули" врахувати, що щільність населення ж у нас нерівномірна! Й тому на Херсонщині доведеться робити гігантські за площею "субрайони", а на Донбасі як?
Але "всьо порішалось"! )))

Яскраві приклади.
Попри "мєтодічьку мінрєґіонав" про те що "в областях має бути по 5 нових районів" й "нові райони мають бути не менш 150 тисяч населення", виявилось, що "по просьбам депутатів можна" й 6, і 7, і 8, та хоч 10 "нових районів" в області!
А шо, так можна було?
А як же ж "150 тищ"?

Так, наприклад, Донецька і Луганська області зрештою отримали точно більше "5 нових районів", і якщо деякі "райони" тепер мають населення до півтора мільйони, то в Луганській області Сватівський "новий район" має 80,9 тисяч населення, а Щастинський "суб-район" 81,9 тисяч населення.
А як же ж "150 тищ"?
Це вже риторично!

Гуцули на Верховині повстали й вийшли під Верховну Раду та спромоглись зберегти свої гуцульські райони! Молодці! (Хоча, це ще питання, чи то Гуцули боролись за свої райони, чи їх використав оліґарх-злочинець бєня каломойскій, щоби під свої "буковелі" лишити собі окремі райони на Гуцульщині.)
Отже, тепер у нас на Івано-Франківщині є вже "нові"-старі маленькі гуцульські райони: Верховинський і Косівський, з населенням у 30,5 і 85,7 тисяч відповідно.

Гуцульський Рахівський район на Закарпатті також має 82 тисячі населення.
В останню мить на Закарпатті раптом вирішили нарізати мадярський Береговський "район", що ставить під загрозу теріторіяльну цілісність України та підбурює мадярський сепаратизм. Завтра Мадярщина завалить їх паспортами, вони там оголосять свою "мадярскую народную рєспубліку"!

В Одеській області сєпари-рєґіанали типу антона кіссе видушили створення "болгарського" Болґрадського "району" — готова "буджакская народная рєспубліка"!

Щоб "команда садовóґо" мала свою долю з митниці, "новий" Львівський "район" має тепер довгий хвіст до Рави-Руської!
"Таможня дайот добро!"
Нічо-так, "новий адмін-поділ" вийшов у риґівских "мінрєґіонав"!
От що грошики роблять — мапу України формують!

Як "нарізали" Запорожський край…

Ну й нарешті про рідний Запорожський край…
Бо неабияк болить від того що вони навитворяли!
На прикладі Запорізької області можна розглянути краєм ока, як відбувалась ця "адмін-тер-РФорма". Власне, такий "бардак і бардєль" відбувався у кожній області, і всюди місцеві "нардепи-феодали" нахабно "тягли ковдру на себе" з метою отримати під місцеві "зє-вибори" якомога більше "лохторату".
Власне, тому й стрімко прискорили процес "адмін-тер-РФорми".

За переділ області в ОДА відбувалась справжня гризня!!!
Після "виборів-2019" в ОДА, відповідно, закріпилась "новая власть" — коллабораціоністи "рєґіонали" та "слуґі народа" з "новимі ліцамі" з учорашніх КВНщіков, "свадєбних фотоґрафов" та інших марґінальних клоунів.
Й одразу відбулось зіткнення інтересів: "слуґі народа" нахабно зазіхали на "кусок піроґа" у риґів!
Й воно було б цікаво спостерігати за цими звярушками, якби цей їхній цирк не стосувався усих нас і кожного!

Адже "нові райони" стрімко нарізались "під вибори"! А це електорат!
Й тому в ОДА нардепи від ОПЗЖ та "слуґ" буквально в горлянки одне одному вгризалися за будь-який шмат території, бо ж там є додаткові голоси! Кожен з "папіків" тягнув ковдру на себе: то "Мелітопольский район" ставав гігантським, то "Бердянський". Десятки разів місцеві коллаборанти "перемальовували карти" під себе, підраховували кількість "лохторату" на "нових районах" і продовжували гризтись далі!

Причому, спочатку міста обласного значення повинні були автоматично стати адмінцентрами нових суб-районів. На Запорожжі такий статус мали міста: Запорожжя, Мелітополь, Бердянськ, Токмак і Енергодар. На одному з "робочих слайдів" це було зазначено. Але потім в "мінрєґіонах" оголосили, що "міста обласного значення скасовуються" й за території навколо Токмака почалась гризня між обласними нардепами, котрі "обрані" під Верховно-Радянський Купол.

За Токмак в ОДА справжня гризня була!
Токмак вони запхали в "Пологівський район"!
Токмак — вдвічі більший за Пологи!
Навіть поєднавши з Чернігівським районом, пошматований Токмацький район можна було перетворити на Токмацький "суб-район".
Бо чомусь "мінрєґіонам" можна було погодитись на створення "нових" районів з населенням "менше 150 тисяч" у інших областях, а тут прямо от нікак! Чомусь на Луганщині Сватівський і Щастинський "нові райони" можуть мати по 80 тисяч населення, а не "по 150", а поєднати Токмацький і Михайлівський та Чернігівський райони з сумарною кількістю населення близько 100 тисяч ніяк було "ніззя"!
При цьому, Чернігівський район до останнього вимальовували у складі "нового Пологівського", а в останню мить "всьо порєшал" бєрдянскій оліґарх-сєпар панамарьов і Чернігівський район увійшов до "нового Бердянського", бо оліґарху-сєпару зайві голоси лохтората "нє помєшают"! А від Токмацького району західна частина виявила "місцевий сепаратизм" і втекла до фермера-оліґарха калімана з коломойскої "партіі за майбах!", бо той пообіцяв селянам паї, й тепер це частина "каліманської ОТГ" у складі "нового Василівського району".

В Запорізькій ОДА кивали на те, що, мовляв, "Токмак депресивне місто"
І? Статус "депресивного" для отримання державних бюджетних коштів з метою розграбунку видушив для себе вдруге місцевий "мэр крєпкій хазяйствєннік" іґорь котєлєвскій, і статус цей надається на 5 років.
Ні, то понятно, що "крєпкіє хазяйствєннікі партіі рєґіонав" вщент розграбували місто й довели до цуґундера, але ж, трясця, "мінрєґіонав", ви, курви, робите "адмін-тер.реформу" — перемальовуєте мапу України — а це на десятиліття! Мало того що "крєпкіє хазяйствєннікі" знищували місто Токмак, так ше й риґівське "мінрєґіонав" вбив Токмак остаточно! Ви ж, бляді, місто вбили!!! Підписали місту смертельний вирок! Бо новий устрій держави вибудовується на роки, а з таким устроєм моє рідне бідолашне місто не буде мати жодного шансу на розвиток!

Токмак тепер жевріє у апендіксу, до "нового райцентру" невідомо як добиратися за відсутності дороги, бо попри обіцяну "децентралізацію" місто обласного значення Токмак втратило не лише статус міста обласного значення й районного адмінцентру, але й частину структур було перенесено до "нового райцентру" — у крихітне містечко Пологи, де окрім транзитного залізничного вузлу нічого немає.
Токмак втратив цілу низку адмінцентрів, котрі перенесено як не в Пологи, так у Василівку — це така "децентралізація"? Тепер за якоюсь "бамажкою" треба цуркувати у якісь "пґт"?

Так званий "Пологівський район"

В Токмаку взагалі не вважають Пологи "райцентром" і не визнають "нового адмінподілу" Позаяк цей "новий адмінподіл" є злочинним та безґлуздим!

Остаточний "новий адмінподіл" Запорізької області 20.Ⅶ.2020

Вельмишановне Панство! Ще раз вибачте…
Оце — типу "карта" типу "нового адмін-поділу" Запорізької області.
Щось можна тут розгледіти? В оцій психоделічній суміші!
Поєднання "корпоративних" кольорів "партіі рєґіонов" і "зє"!
А ще більш "ядовито-вирви-око" кольори не можна було застосувати?
Щоби вже оченятка лопались і витікали одразу на долівку!
Це таку психоделічну "карту" презентувало "мінрєґіонав"

Ось ця "вирві-ґлаз карта" наче символізує увесь той абсурд з "новимі районамі", коли одні "райони" мають населення у півмільйона, а то й півтора мільйони, а інші "райони" пару десятків тисяч населення; коли вщент не враховано абсолютно нічого, а просто тупо "нарізано" нових "паханатіков" для "своіх" нардепів саме під ці "вибори"

Висновок

Висновок простий.
Вся ця "адмін-РФорма" поспіхом робилася тільки для нарізання "виборчіх окруґов-паханатіков" під такі важливі для "слуґ народа" "вибори" і для перерозподілу кількості голосів лохтората!
Ото і вся "РФорма"!

Не можна було змовчати за їхню "успішну адміністративно-територіальну РФорму", бо це ж капець що вони натворили! Це ніяка не "успішна реформа" — це взагалі НЕ реформа! Це видимість реформи!
Позаяк так звана "адмін-тер-РФорма мінрєґіонав" є реалізацією моделі "партіі рєґіонав" 2009 року з доповненими "хотєлкамі слуґ народа", і позаяк ця так звана "адмін-тер-РФорма" насправді всього лиш "переформатувала" внутрішній устрій ще совєтських "областєй УССР" — ця "реформа" є фікцією!

На початку цього матеріялу окреслено, якою має бути справжня адміністративно-територіяльна реформа України. Абсолютно новий український адміністративно-територіяльний устрій!

Відтак, завданням наступної української національної державницької влади буде започаткування справжньої української державницької адміністративно-територіяльної реформи України!
Фіктивна "зє-риґівська адмін-тер-РФорма" має бути тимчасовою!

Україні потрібна наша, українська, національна, історично-етноґрафічна і справжня адміністративно-територіяльна реформа!

© Dem’än Dzüba
Tokmak, Zaporožžä, UKRAЇNA
© «Porohivnyçä»
2020.Ⅷ.1