Перейти до контенту

“Велике крадівництво зє!”: 44 кілометри траси Токмак — Пологи за 1 130 000 000 ₴

“Велике крадівництво зє!”
44 кілометри траси Токмак — Пологи за 1 130 000 000 ₴

 
В рамках "проґрами прєзєдєнта" “Велике крадівництво” 44 кілометри траси Токмак — Пологи "ремонтують" всього за 1 мільярд 130 мільйонів гривень. У іншому напрямку з Токмака на Оріхів 50 кілометрів траси теж "ремонтують" в рамках "крадівництва", але там суму не озвучили.

Місцеві ЗМІ Токмака і Поліг "рапортують" про те, як "зшивають дорогу" між двома містами в рамках "проґрами прєзєдєнта" “Велике крадівництво”.

На ділянці територіальної автомобільної дороги державного значення Т-04-01 Дніпро — Васильківка — Покровське — Гуляйполе — Пологи — Токмак — Мелітополь (км 191+283 — 235+980) просувається поточний середній ремонт. На замовлення Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, ремонт виконує ТОВ “Шляхове будівництво “АЛЬТКОМ”.
Основні роботи, які обіцяє виконати “Альтком”: "фрезерування старого покриття, влаштування основи із суміші, обробленої цементом – 18 см товщина, вирівнювальний шар з крупнозернистого асфальтобетону – 12 см в середньому і верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону – 5 см. Також буде виконано ремонт штучних споруд: труби водовідвідні, мости, укріплення узбіч, нанесення розмітки, встановлення дорожніх знаків. До кінця року роботи заплановано виконати, такі умови замовника", — коментують в “Альткомі”.

Загальна протяжність ділянки — 44 км.
Ремонт 44 км дороги від Поліг до Токмака обійдеться у 1 мільярд 130 мільйонів гривень — в рамках "проґрами прєзєдєнта" “Велике крадівництво”.

Підрядники зараз працюють на ділянці шляху у напрямку села Ожерельного. Частину шляху вже відремонтували, на деяких ділянках ще тривають роботи. Ремонтні роботи на ділянці між Пологами і Токмаком розпочались ще влітку.
Село Ожерельне — це передмістя Поліг, рівно у 2 кілометрах від "нового райцентру"!
Тобто, за ціле літо підрядник "від'їхав" від міста Пологи на 2 км?
1 мільярд хоч ще не скінчився?

У іншому напрямку з Токмака на Оріхів 50 кілометрів траси теж "ремонтують" в рамках "крадівництва", але там інший підрядник і суму не озвучили наразі. Скоріш за все також півтора мільярди.

Як відомо, в рамках "проґрами прєзєдєнта" “Велике крадівництво” тендери отримують лише "своі" підрядники, наближені до "своіх" чиновників, далі створюється видимість робіт, а отримані багатомільярдні кошти просто розкрадаються. В Запорізькій області, зокрема, “Велике крадівництво” курує так-званий "зє-ґубєрнатор" боґовін.

Загалом зє-коллаборанти розкрадають на “великому крадівництві” сотні мільярдів бюджетних коштів, якість робіт звісно ж низька й "відремонтовані" ними дороги добре якщо протримаються зиму.

Тим часом зє-коллаборанти спільно з місцевими чиновниками-коллаборантами абсолютно в усих областях країни активно розкрадають багатомільярдні бюджетні кошти на окозамилювання з "ремонтом доріг", котрі насправді просто не відбуваються.

* * *

З цікавого спостереження: на всі автошляхи, відремонтовані під час каденції Ⅴ Президента України, зокрема, двосмугова автомаґістраль Запорожжя — Дніпро, та й решта інших автошляхів, відновлених до 2019 року, — всюди зє-коллаборанти повстановлювали біллборди "великого крадівництва" з оманливою інформацію про те, що ці автошляхи були відремонтовані начеб-то в рамках "проґрами прєзєдєнта", що звісно ж є нахабною брехнею!

До речі, варто зауважити, що автомаґістраль Запорожжя — Дніпро була відновлена під час каденції Ⅴ Президента України теж за суму в 1 мільярд гривень, але є одна суттєва різниця: траса Запорожжя — Дніпро має відстань понад 100 кілометрів, дві роздільні смуги по дві смуги у кожній, а також було збудовано три транспортні розв'язки з мостами, і вся траса відновлювалась повністю — знімалось "під нуль" все старе покриття, вирівнювався ґрунт, укладалась нова основа й укладався новий товстий шар асфальту. А не по старому "зрівняному ґрейдером" совєтському асфальту накладався тонесенький шар "асфальту" з відходів вже відремонтованих доріг, як це робиться зараз.
Тобто, за обсягом робіт, траса Запорожжя — Дніпро це 8 ділянок траси Токмак — Пологи без транспортних розв'язок з мостами.

Наголосували? Намазуй.те!

2 коментарі до ““Велике крадівництво зє!”: 44 кілометри траси Токмак — Пологи за 1 130 000 000 ₴

  1. Сповіщення: Токмак — “Zє-вакуация”-2022 – «ПОРОХІВНИЦЯ»

  2. Сповіщення: “зєльоні дороги” для окупантів – «ПОРОХІВНИЦЯ»

Коментарі закриті.