Перейти до контенту

Українці проти скасування Історії України

Українці проти скасування Історії України

 
Історію України вбивають zє-узурпатори!
Українці шоковані намірами “zє-міносвіти” об’єднати предмети “Історію України” і “Всесвітню історію” в одну дисципліну.
Фактично, “zє-міносвіти” продовжує справу ренеґата табачніка зі "скасування" і знищення Історії України "за нєнадобностью".
Українці проти скасування Історії України!

Історію України вбивають zє-узурпатори!
З останніх "нововведень" “zє-міністєрства zлокачєствєнноґо абразаванія” під орудою “zє-міністра” оксєна лєсовоґо — чергова "РФорма-оптімізация" — злиття дисциплін “Історія України” та “Всесвітня історія” в єдину “інтеґральну історію”.

Історія України “зайва” для “zє-міносвіти” — переконаний завідувач кафедри історії світового українства Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка, доктор історичних наук, професор Володимир Сергійчук.

Для чого “zє-міносвіти” хоче об’єднати “Історію України” і “Всесвітню історію” в одну дисципліну? Розтлумачує освітянин Кирило Татарінов.

За 6 років zє-узурпації zє-узурпатори неодроразово довели, що навіть гарні ідеї реалізовують настільки костурбато, що зрештою вбивають і саму ідею і все навколо. А враховуючи постійні неодноразові спроби знищити Історію України, чомусь геть не викликає захоплення ця, можливо й корисна ідея інтеґрування історії України як дисципліни у всесвітню історію. Хоча б тому, що за це взялось “zє-міністєрство zлокачєствєнноґо абразаванія”!

Доктор історичних наук Наталя Старченко виступила на захист “zє-міносвіти” в статті “Хто виступає проти інтегрованого курсу історії в школі” на сайті “Історичної правди”.
Історикиня стверджує, що ідея інтеґральної історії корисна, адже інтеґрує історію України у всесвітню історію.

Але та ж “Історична правда” у 2012 році, перед Майданом, розповідала, як тодішній "міністр освіти" табачнік хоче прибрати предмет “Історія України”, об'єднавши в один курс зі “всесвітньою історією”.

Як бачимо, “zє-міносвіти” продовжує справу ренеґата табачніка!
Також “міносвіти” постійно і невпинно "оптімізіровалі", себто, скорочували години викладання Української мови й літератури.
Станом на 2024 рік, за затвердженою програмою "міносвіти", передбачено всього лиш по 2 години на тиждень для Української мови і літератури та Історії України, яку взагалі хочуть "убрать за нєнадобностью"!
2 години на тиждень для Історії України, Української мови і літератури!…
В Україні!…

Це яскраве свідчення того, як освіту в Україні, насамперед, Історію України та Українську мову і літературу цілеспрямовано, систематично і методично знищує “міністєрство zлокачєствєнноґо абразаванія УССР”.

ренеґати проти України

Ренеґати проти України!
Ренеґати проти історії України!
Український правопис “скасовано” “портновським судом”!
Історія України тепер “не обов’язкова”
Історія України — zєльоному псу під хвіст!…
Історію України вбивають zє-узурпатори!
Мапи України каструє “zє-міністєрство zлокачіствєннава абразаванія”
Національно-патріотичне виховання юнацтва zє-узурпатори скасували!

2019 року стався "антімайдан" і знову повилазили ворожі сили, котрі всіляко намагаються знищити освіту, стерти історію України…
Наслідки реваншу "антімайдана" вже відчутні всюдибіч…
Відчутна й zєльона "оптімізация" zє-міносвіти

"РФорма" від “zє-міносвіти”

Як “zє-міносвіти” "РФормує" викладання історії у школах

В “zє-міносвіти” вважають, що в умовах війни історичній освіті потрібно відповідати на політичні, економічні, соціальні та культурні виклики для консолідації української нації.

Тож в “zє-міносвіти” пропонують "інтегрувати" “Історію України” і “Всесвітню історію” в одну дисципліну: сформувати загальноосвітній україноцентричний курс історії з позицій викликів сучасності (можливі назви: “Історія: Україна і світ”, “Історія України і світу”).

Посадовці “zє-міносвіти” зазначають, що "такий курс прибере неузгодженість у викладанні історії та зможе допомогти учнівству зрозуміти роль України у світі на різних історичних етапах. Провідною змістовою лінією такого курсу має бути становлення української політичної нації, боротьба за українську державність і виокремлення суб'єктності української нації у світі".

Українці проти скасування Історії України

Українці проти такої "РФорми" від “zє-міносвіти”.
Освітяни та батьки учнів — проти об’єднання предметів “Історія України” і “Всесвітня історія” в одну дисципліну.

Натомість освітяни, батьки учні та активісти опублікували відповідне звернення до “zє-міністра” оксена лісового, у якому критикують таке рішення “zє-міносвіти”, адже вищезгадані два предмети є фундаментальними для формування ідентичності.

Педагоги вважають, що об’єднання негативно впливатиме на свідомість учнів, адже в цей період вони ще не сформовані як особистість та не можуть належним чином аналізувати та проводити історичні паралелі у Світі.

“Ми, науковці, історики, методисти, вчителі, батьки, учні та студенти, представники громадськості та небайдужі громадяни України, підтримуючи в цілому процеси оновлення української системи освіти, виступаємо за збереження самостійних шкільних предметів, зокрема Історії України, Української мови та літератури, які є фундаментальними для формування ідентичності”.

Активісти наголошують, що історія України — стратегічно важливий предмет, який закладає основу національної безпеки країни та потребує окремого курсу з достатньою кількістю годин.

Активісти переконують, що збереження курсу “Історія України” як самостійного предмета не стане на заваді проведенню аналогій, порівняння, розвитку критичного аналізу. Проте так вдасться зберегти головну мету освіти в Україні — формування самодостатнього та національно свідомого Українця.

“Саме “Історія України” сприяє формуванню української ідентичності та виховує національно свідому особистість, яка здатна протистояти ворожим наративам і маніпуляціям. Тобто це стратегічно важливий націєцентричний предмет, що є основою національної безпеки України та потребує окремого самостійного курсу з достатньою кількістю навчальних годин”.

Що освітяни вимагають від Міносвіти