Перейти до контенту

“Stop Ze-marketing!”

“Stop Ze-marketing!”
Зупинити використання трагічних подій війни в комерції

 
«Європейська Солідарність» хоче припинити спекуляції в використанні військової тематики в маркетингових цілях.
Проект Закону № 9128 «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі» звузить аморальне і некоректне використання трагічних подій війни, назв постраждалих місцевостей, патріотичних гасел та офіційних військових вітань в маркетингових цілях.


„Це дно, зупиніть це!“ — щодня з колегами чуємо обурення військових, які категорично проти негідної експлуатації загибелі побратимів, цивільних, які пережили пекло окупації і в шоці, що на трагедії можна заробляти.

Очевидно, що грань між комерційною привабливістю і мораллю є питанням чутливим і дискусійним.
І певні речі дійсно треба зупиняти.

«Європейська Солідарність» хоче припинити спекуляції в використанні військової тематики в маркетингових цілях.
Проект Закону № 9128 «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі» звузить аморальне і некоректне використання трагічних подій війни, назв постраждалих місцевостей, патріотичних гасел та офіційних військових вітань в маркетингових цілях.

Пропонуємо суттєво обмежити використання в рекламі та при реєстрації торгових марок:
✅ — назв подій, пов’язаних із заходами національної безпеки і оборони, відсічі і стримування російської збройної агресії;
✅ — назв населених пунктів та місцевостей, постраждалих унаслідок російської збройної агресії;
✅ — назв місць, населених пунктів, їхніх частин, що стали символами стійкості та героїзму українського народу;
✅ — згадка про окремі бойові дії та військові операції;
✅ — назв родів військ, військових підрозділів Збройних Сил України та назв інших військових формувань;
✅ — офіційних, законодавчо визначених привітань військовослужбовців України.

📝 Про це повідомила співголова фракції «Європейської Солідарності» пані Ірина Геращенко.
„Докладу всіх зусиль, аби законопроєкт якнайшвидше розглянули в сесійній залі.“ — написала пані Ірина Геращенко.

© «Європейська Солідарність»
© Ірина Геращенко

Варто нагадати, що подібний розмах "комерціалізації і маркетинґу" та цинічне використання трагічних подій війни й патріотичної символіки України цинічно й масово поширилось саме під час не менш цинічного "володарювання" zє-колаборантів. Деякі з ганебних зразків "маркетинґу" навіть безпосередньо належать деяким "слуґам народа"! Тому, саме в "епоху негідності" ми стали свідками навали комерційних продуктів з цинічним використанням трагічних подій війни, як то "пиво "Буча-комбуча", або "збройні сухарі", тощо. Крім того, саме в "епоху негідності" раптом в нашій країні з'явились, вибачте, труси з Державною Символікою, що геть не притаманно для України, бо раніше подібна продукція була лише на "рф" і труси з двоголовою куркою там норма. Але в Україні ніколи нікому не приходило й на думку тулити Державні Символи на нижню білизну, і лише зараз подібна продукція раптом з'явилась у інтернет-магазинах деяких "дільців" (скріншоти з етичних міркувань не додаються).
Це геть неприпустимо!
Зупинимо цей "zєльоний маркєтінґ"!
“Stop Ze-marketing!”

Взагалі ж, варто вже зупиняти все це "zєльоноє" блюзнірство!
Бо кому війна, а кому "мать родна"!