Армі Гаммер і молоти “MeToo”-істерії
Кілька років тому Світ сколихнула й досі колихає масова істерія “MeToo”, вдало запущена кремлем в рамках своїх інформаційних гібридних війн з метою впливу на президентські вибори в США й загальної деморалізації американського та західнього суспільства.
Жертви “MeToo” є по обидва боки "лінії фронту".
Армі Гаммер нині є, певно, найбільш яскравим наочним прикладом жертви цієї глобальної “MeToo”-істерії, він є прикладом того, як руйнуються кар’єри й ламаються життя західних селебрітіз завдяки вдало запущеній з кремля гібридній брудній інформаційній кампанії, скерованій проти західнього суспільства. Погляньмо, як “MeToo”-істерія змінила життя Армі Гаммера? Тим паче, що коріння Армі Гаммера походить з гебрейської родини, яка мешкала в українському Херсоні.
«Порохівниця» в листопаді 2017 року оприлюднює огляд перших наслідків в матеріялі “MeToo” — „Who Framed Hollywood Hills“ (+18) — суб’єктивні роздуми на тему "харасмєнтов" та істерії "#MeToo" в Америці, або, Як кремлядський "флєшмобік" підірвав Америку.
Наразі істерія “MeToo” наче вщухає, відтак, поглянемо, що там нині коїться на "полях бою" під Голлівудськими Пагорбами.
Ця публікація з маркуванням +18, бо про дорослі справи поговорімо без цензури. Любителі сальних картинок спіймають облизня, бо мій майданчик «Порохівниця» таке не публікує. Авторська позиція суб’єктивна, але, підкреслюю, що не схвалюю жодного насилля, не страждаю "сексізьмом" або ще якимись там супер-толерантними новомодніми термінами, й взагалі автор цієї публіцистики — відкритий ґей, але насамперед я — Українець, український націоналіст і геть не прибічник лівацької ідеолоґії та толерування марксизму в масах. Толерантість має бути, проте, коли все виходить за межі нормального й перетворюється вже на маразм, то це не є ґут. Ось про це й поговорімо, знову.
Вважайте, що це публікація з неіснуючого розділу "Цей шалений Світ".
“MeToo”-істерія
Спочатку варто нагадати про розгортання “MeToo”-істерії.
Хто підставив Голлівуд? “MeToo” — „Who Framed Hollywood Hills“
В назві цієї публікації 2017 року навмисне не поставлено знак питання.
По-перше, цілком очевидно, хто підставив Голлівуд і роздмухав секс-буревій на Голлівудських Пагорбах.
По-друге, за голлівудськими забобонами, в назвах не ставиться знак питання, аби не було низьких касових зборів.
А ще у назві прихована тонка гра слів: хто володіє англійською, той вже зрозумів про натяк на те, що цього разу кремлівські сценаристи вдало нарізали монтаж свого кремлядського сценарію.
Спецоперація Кремля "#MeToo" розгорталась у вигляді "флешмоба" в соцмережах, спочатку на постсовєтських просторах, а потім вже і в США, після якої почалась ця серія зізнань про секс-насильства.
На відміну від Українців, Американці дуже легко ведуться на моралофаґію, тому в США кампанія спрацювала в десятки разів ефективніше, аніж в Україні, і викликала шквал зізнань, які стрімко дійшли до маразму.
Істерика покотилась з вершин Голлівудських Пагорбів наче некерований "бешений" паровоз, що викотився десь з вокзалу Пассадени і каменем летів на Лос-Анджелес, змітаючи все навколо на своєму шляху.
Вельми стрімко "#MeToo" охопило увесь Західний Світ й перетворилось, власне, на “MeToo”-істерію.
Родзинка в тому, що Американці (й загалом західнє суспільство) все ще навіть не усвідомлюють, звідки запустився цей вірус, котрий вони так легко вхопили! А ідея "флєшмобіка" була спочатку чудово "обкатана" в соцмережах на постсовєтському просторі, включно з ФСБук.
Проте, саме в США “MeToo”-істерія мала "эффэкт патрясающій"!
До речі, згадуючи клясику “Хто підставив Кролика Роджера”, аж дивно, що на хвилях “MeToo”-істерії скажені феміністки не дорвались зі "звинуваченнями в харасмєнтє" до вухастого мульта — так і бачу вже яскраві гучні заголовки в ЗМІ: “Як Кролик Роджер хтиво звабив Джессіку в Тегерані у 1943-му, сволочь ушастая!” Бо нещодавно вже звучали "звинувачення в фашизьмє" на адресу мультяшного Дональда Дака за те, що качур, бачте, зіґував портретам Гітлера у клясичному діснеєвському мультфільмі 1943 року. А за леґендою Кролик Роджер врятував співачку Джессіку саме в 1943-му у Тегерані з лап аґентів Третього Райху, коли ті слідкували за ходом совєтсько-британських переговорів.
Останнім часом і старовинні мультики піддаються актам цензури!
Втім, повернімося до людей.
Скільки людей втрапило і ще втрапить під молоти “MeToo”-істерії?
Буквально за рік було вщент зруйновано сотні кар’єр в царині кіномистецтва, театру та інших мистецьких і творчих колах. Ламались не лише кар’єри, але й життя людей через цю істерію. Інколи недоведені й бездоказові звинувачення завершувались суїцидами тих митців, кого безпідставно звинуватили…
Адже принцип дії “MeToo”-істерії в добу діджиталізації й соцмереж полягає насамперед в обструкції з боку суспільства. Достатньо на будь-кого вказати твіттом з гештеґом "#MeToo" — й це миттєво означало повну руйнацію всієї кар’єри та всього життя… А роз’ятрений натовп вимагав лінчування, роз’ятрений натовп верещав "#MeToo! Ату його! Ату!"
Така нині "cancel culture" — "культура нової етики".
Презумпція невинності вже не діє!
Є тільки хайп!
І звісно ж, західнє суспільство не звертало вже уваги на якусь там війну в Україні чи десь там в Сирії, чи деінде, бо ЗМІ влаштували для західнього суспільства своє окреме шоу під назвою “MeToo”.
Зручна гібридна методика.
Отже, доки Україна відбивалась від РФ на сході та тонула в інформаційному лайні кремлядської пропаґанди, скерованої проти чинного тоді Верховного Головнокомандувача і Ⅴ Президента України Петра Порошенка, доки гібридними методами інформаційної війни кремль реалізовував втілення серіялу "слуґа народу" наживо тут в Україні, там на Заході всі переймались “MeToo”-істерією!
Дууже зручна гібридна методика.
Західнє суспільство спочатку рахувало "жертв #MeToo", потім азартно підраховувало кількість "жертв" цього "хтивого" Кевіна Спейсі, жадібно вислуховували істеричні "зізнання" чергових жертв "#MeToo" з подробицями про те, як, де, коли, кого і за що помацав "той хтивий" Спейсі, і вже геть хтивенько всі рахували кого ж більше серед "жертв" — жінок чи чоловіків? Тішились "зізнанням", що десь колись 20 років тому на якійсь вечірці молодий Спейсі "домагався" неповнолітнього (хоча, насправді це неповнолітній клеївся), аж раптом через 20 рочків ця "жертва" згадала про свою "поругану честь юнака" й на хвилі загальних "#MeToo" додався десь 128-м у чергу "жертв" Кевіна Спейсі!
Такого шоу на Заході не було з часів істерії навколо Майкла Джексона!
Втім, як і у випадку з Королем Музики, жодні "звинувачення" проти Кевіна Спейсі так і не підтвердились! Ба більш того, станом на літо 2021-го, Кевін Спейсі не лише зміг довести свою непричетність до висунутих проти нього "звинувачень", але й взагалі повернувся до кіномистецтва й вже почав працювати у своїй царині. Всі ті аґенції та кіностудії, котрі гучно гримали дверима й показово розривали контракти зі "збочинцем" Спейсі, нині тихенько й без зайвого шуму укладають назад контракти, тихенько там вибачаються перед актором, мовляв, "даруйте, містер Спейсі, біс поплутав".
Спейсі — lucky man — зміг вистояти у штормі “MeToo”-істерії!
А ось британський актор балету й хореоґраф Ліам Скарлетт не зміг вистояти…
Після "звинувачень в харасменті" з боку кількох невдоволених студентів, з відомим у балетному світі танцюристом розірвали контракти всі, включно з Лондонським Королівським Балетом, де працював Ліам Скарлетт — “Майбутнє британського балету”. Балетмейстера викинули з усіх вистав, скасували всі виступи, розірвали всі контракти й заборонили наближатись до сцени та виявляти публічність, хоча жодних доказів "звинувачень" взагалі не існувало й слідство їх не виявило та навіть не відкрили справу проти балетмейстера за відсутності доказів. Проте, ЗМІ вже зліпили з молодої людини образ "хижого збоченця, педофіла, ґвалтівника студенток і студентів", а тому Лондонський Королівський Балет і всі аґенції стрімко розірвали всі контракти та позбавили митця можливостей виступати на сцені.
35-річний Ліам Скарлетт покінчив життя самогубством 16 квітня 2021 року…
“MeToo” вбиває…
Ви будете здивовані, але жертвою “MeToo”-істерії несподівано стала навіть …Джоан Ровлінґ — британська письменниця, "мама" Гаррі Поттера! О, ні, місс Джоан Ровлінґ нікого не ґвалтувала, звісно ж, просто необережно зробила зауваження якимось феміністкам щодо їх надмірних істерик. І все — миттєво письменниця стала "ворогом прогресивного людства", "ворогом жіноцтва" і "хейтеркою" та навіть "фашисткою"(!). Миттєво у її творах почали вишукувати "крамолу". І миттєво половина книжкових форумів закрили свої двері для всесвітньо відомої письменниці Джоан Ровлінґ, а слідом і видавництва почали крутити носами, про всяк випадок.
Бачте, як небезпечно чіпати лівацьких феміністок.
Накинуться немов "бешені" ваґіни!
І спробують зжерти!
Бо “MeToo”!
Як бачимо, в “MeToo” є не лише жертви зґвалтувань та "харасментів" — вигаданих або дійсно справжніх, але й жертви звинувачень, часто справді вигаданих.
Звісно ж, знову наголошується, що ніякого виправдання справжнім зґвалтуванням бути не може, позаяк будь яке насилля, сексуальне в тому числі, — це безперечно насилля, й воно неприпустиме!
Втім, ми зараз ведемо мову не про справжніх жертв насилля, а про хвилю чисельних, переважно вигаданих "звинувачень у харасменті", метою котрих є або хайп, або знищення кар’єр, або банальне висмоктування грошей зі "звинувачених" шляхом шантажу, що теж само по собі є злочином.
Сучасні методи, коли бульварна жовта преса активно залучається у брудні інформаційні кампанії проти публічних осіб, дозволяють знищити буквально будь кого, чи це політик, чи актор, чи митець, чи бізнесмен, чи невгодний репортер, який чинить спротив інформаційній війні. Тобто, жертвою брудних інформаційних кампаній може стати будь-яка людина.
Зрозуміло, що після публічних звинувачень буде слідство, судові позови, тощо, але доки все це буде тривати, кар’єра, бізнес і життя звинуваченої особи можуть бути вщент зруйновані, позаяк в наш час, як виявилось, перестала працювати презумпція невинності, а натомість працює загальна істерія, котра знищує все і всих без розбору.
І навіть якщо слідство та суд доведуть, що висунуті звинувачення були неправдиві, або не доведуть взагалі жодних звинувачень за відсутності доказів, все одно бізнес і кар’єра будуть зруйновані, можливо, буде зруйнована й родина та життя звинувачуваного буде зламане…
Британський балетмейстер Ліам Скарлетт не дасть збрехати…
“MeToo” вбиває…
Розглянемо найбільш яскравий приклад “MeToo”-істерії.
Армі Гаммер між молотами “MeToo”-істерії
Армі Гаммер — талановитий американський актор.
Арманд Дуглас “Армі” Гаммер (Armand Douglas “Armie” Hammer) народився 28.Ⅷ.1986 в Лос-Анджелесі, США, дитинство провів у родинному будинку на Кайманових Островах. Найбільше відомий ролями у фільмах «Соціальна мережа» та «Клич мене своїм ім’ям», за яку отримав номінацію на «Золотий глобус» (2017). Прадідусь Армі — Арманд Гаммер був американським нафтовим магнатом і філантропом єврейсько-українського походження, мав близькі стосунки з Совєтами — від лєніна до брєжнєва і ґорбачова; дідусь Арманда Гаммера — Яків Гаммер — народився у Херсоні (Україна) у родині кораблебудівельника.
Актор Армі Гаммер з 2010 року був одружений із журналісткою Елізабет Чемберс, є донька Гарпер (2014) і син Форд (2017). Проте, невдовзі після тріумфу кінокартини «Клич мене своїм ім’ям», брак несподівано розпався з невідомих причин. Ми ще повернімось до цього.
Армі Гаммер нині є, певно, найбільш яскравим наочним прикладом жертви цієї глобальної “MeToo”-істерії, він є прикладом того, як руйнуються кар’єри й ламаються життя західних селебрітіз завдяки вдало запущеній з кремля гібридній брудній інформаційній кампанії, скерованій проти західнього суспільства.
Отже, яким чином Армі Гаммер втрапив під молоти “MeToo”-істерії?
Спочатку була дуже помітна роль у відомому фільмі «The Social Network» («Соціальна мережа») — про Марка Цукерберґа і оцей його Фейсбук\ФСБук.
В картині Гаммеру дісталось одразу дві ролі — братів-близнюків Тайлера і Камерона Вінклевосів — студенти Гарварду, у яких Цукерберґ вкрав їхню ідею соцмережі.
Знав би Гаммер, як соцмережі спрацюють проти нього через кілька років…
2017 року був тріумф справді шедевральної кінокартини від італійського кіномитця Лýки Ґвадан’їно «Call Me by Your Name» («Клич мене своїм ім’ям»), де Армі Гаммер зіграв роль студента-аспіранта Олівера, а Тімотé Шаламé талановито виконав роль закоханого у Олівера юнака Еліо. Кінокартина миттєво стала живою клясикою кіномистецтва й про неї невпинно говорять як про шедевр кіномистецтва ось вже 5 років поспіль.
Після прем’єри «Call Me by Your Name» життя головних героїв Еліо і Олівера неначе продовжилось у реальності під час світового промо-турне, коли своєю особливою дружньою хімією стосунків Армі Гаммер і Тімотé Шаламé буквально заворожували всих навколо. Між акторами справді склались вельми приязні дружні стосунки, вони вважають одне одного кращими друзями.
Потім була церемонія Oscar і картина таки змогла отримати хоча б один Оскар, позаяк вже навколо фільму роздмухувались доволі ниці інформаційні кампанії, що й завадило отримати ті чотири Оскари, які передбачали кінокритики для цієї чудової кінострічки.
Під час промо-турне зазвичай Елізабет Чемберс супроводжувала Армі Гаммера.
Далі почалась пандемія COVID-19, і подружжя Армі Гаммера та Елізабет Чемберс застрягли на Кайманових Островах, де під час карантину й вимушеного перебування у закритому батьківському будинку Гаммера раптом вилізли на поверхню всі невдоволення Елізабет і 10 липня 2020 року подружжя оголосили в соцмережах про своє розлучення. Армі Гаммер наголосив, що "стосунки залишаються дружніми", що він буде жити далі заради своїх дітей і залишив екс-дружині з дітьми практично все своє майно.
А далі історія Армі Гаммера завернула на чорну смугу…
Невдовзі після розлучення почались перші атаки на Армі Гаммера.
На перші "звинувачення в харасменті" від фанаток Армі Гаммер особливо навіть уваги не звернув, позаяк "звинувачення" були вже стандартними для Голлівуду: якісь фанатки заявляли, що кілька років тому начебто зустрічались і кохались, а потім вони "роками мучались від психологічних травм і нарешті вирішили зізнатись що стали жертвами харасменту". Подібні "звинувачення" в Голлівуді звучали щодня під час “MeToo”-істерії й зазвичай були вигаданими та безпідставними. До того ж, серед однієї із "жертв" була така собі "дєвушка із Россіі" — оце так "соўпадєніє"!
Тим не менш, Армі Гаммер відкликав свою участь у двох кінострічках і усамітнився в будинку одного з друзів у пустелі в глибині Каліфорнії, максимально уникаючи папарацці, "журналістів" та публічності.
Вочевидь, для Гаммера це було нелегко, позаяк він доволі відкритий для спілкування, приязний, завжди залюбки спілкувався із шанувальниками та журналістами. Друзі Гаммера характеризують його як "доброзичливого великого хлопця", "милого і доброго, свійського чувака", "простого хлопця" (попри своє походження з родини багатіїв), прямолінійного й чесного, зауважуючи, що "він зовсім не вміє брехати, а каже прямо все що думає".
Втім, всі ці чесноти вкупі з недоліками почали грати проти Гаммера.
Тим часом, Лýка Ґвадан’їно оголосив про початок зйомок продовження історії кохання Еліо і Олівера — сценарій готовий, до зйомок все готове — в Італії стартував процес роботи над «Call Me by Your Name»-2. Тімотé Шаламé вже навіть встиг злітати до Італії та ознайомитись зі сценарієм, Армі Гаммер також готувався вилітати до Італії…
І ось тут раптом у Армі Гаммера почались справжні неприємності!
У січні 2021 року одразу кілька жінок виступили із заявою, що Гаммер начебто "знущався над ними" й "звинуватили" актора не лише в "харасменті", але й в "наркотичній залежності" та навіть у …"канібалізмі"! Всі ці геть абсурдні "звинувачення" були оприлюднені з анонімного інстаґрамм-еккаунту.
На відміну від вже звичних для Голлівуду "звинувачень в харасменті", проти Армі Гаммера анонімні "жертви" висували якийсь геть абсурдний і безґлуздий треш!
"Я написала йому що порізала палець, а він відповів, що хотів би злизати мою кров! Лише пізніше я зрозуміла, що маю справу зі справжнім канібалом! Я ж могла загинути!!!"
У наступних "звинуваченнях" вже йшлось не про "порізаний пальчик", а про такий суцільний треш, вигадати котрий могла лиш якась хвора й збочена уява:
"Він хотів вирізати мої ребра і моє серце та з'їсти їх!"
"Він хотів вирізати моє серце й тримати його в руках!"
"Він вирізав на моїй піхві літеру "А" й лизав її!"
Всі ці "скріншоти" начебто "свідчень" та "переписки" було вивалено у анонімну інстаґрамм-обліковку.
У провину актору ставилася навіть його міцна статура й високий зріст:
"Він такий високий і здоровий, що може вдудлити пляшку vodka і з ним нічого не станеться! А ще він курить травку! І може з'їсти за раз 5 біґ-маків! А ще ж він ТАК жадібно їсть бекон — він точно канібал!"
В березні 2021 року начебто одна із цих "жертв" зі своєю "адвокаткою" виступили зі "звинуваченнями" в Zoom-трансляції, звинувачуючи актора у всих можливих і неможливих гріхах та злочинах і у чисельних неймовірних "актах насильства" та "конєбалізьмє".
Ну й звісно ж, як зазвичай відбувається у таких випадках, всі ці анонімні "жертви конєбалізьми" раптом "вирішили не мовчати, щоб врятувати інших жінок, щоб покарати збоченьця і щоб зробити цей світ кращим!"
Всі ці "звинувачення" й "докази" у вигляді "скріншотів", котрі нині може наштампувати кожен школярик, є настільки абсурдними й безґлуздими, що їх рішуче відкинув і сам Армі Гаммер і його адвокати. Втім, попри очевидну абсурдність "звинувачень" та нісенітницю щодо "конєбалізьми", поліція все одно відкрила справу проти актора.
Вся ця маячня виглядала вже геть не смішно…
Миттєво продюсерська аґенція «WME» однобічно розриває контракт і Армі Гаммер автоматично втрачає всі свої вже затверджені ролі у кінокартинах, робота над котрими вже почалась. Не вийшли у прокат також ті кінострічки, де Армі Гаммер вже встиг зіграти ролі: «Смерть на Нілі» за твором Аґати Крісті та «Наступний гол виграє» Тайки Вайтіті.
Тайка Вайтіті, до речі, виступив на захист Армі Гаммера, те ж саме хотіли зробити Лýка Ґвадан’їно і Тімотé Шаламé, проте Армі попрохав друзів не приймати удар на себе, щоби оминути того бруду “MeToo”-істерії, жертвою котрого він став.
Армі Гаммер чудово усвідомлював, що став жертвою чиєїсь помсти, і, цілком можливо, чудово знає, хто саме здійснив проти нього цю вельми брудну атаку.
Адвокати родини Гаммер і, власне, детективи та поліція, взагалі не дають жодних коментарів ЗМІ щодо справи Армі Гаммера.
Також ця брудна справа не обговорюється і у середовищі справжніх шанувальників кінострічки «Call Me by Your Name» — люди з великою повагою ставляться до всих творців кіношедевру і не дозволяють обговорення цієї брудної атаки на Армі Гаммера.
На відміну від бульварної преси.
Жовта преса буквально на шмаття шматує залишки кар’єри й особистого життя Армі Гаммера! Особливо, за дивним "соўпадєнієм", хуйлоСМІ РФ — москалі взагалі пишуть таку нісенітницю, що ні в тин ні у ворота, доповнюючи й без того ідіотські "звинувачення" своїми брудними й хворими кацапськими фантазіями (бажаючі можуть легко наґуґлити ці "новасті").
Тобто, кацапські хуйлоСМІ активно підживлюють “MeToo”-істерію.
Жовта преса США, втім, не краще наших "Г+Г" та кацапських хуйлоСМІ.
Жовта "Vanity Fair", наприклад, ледь не щодня штампує нісенітниці про Гаммера точно так, як "Г+Г" штампує маячню про Пороха. Народцу "заходить"!
Не витримавши знущань з боку "журналістів" над своїм сином, матір Армі Гаммера, вельми релігійна леді зі старим вікторіянським вихованням, пані Дрю Гаммер, оприлюднила публічний гнівний лист на адресу жовтого видання "Vanity Fair", котре активно роздмухує брудну інфокампанію проти Гаммера, звинувативши у безпідставних нападках на їхню родину так званих "журналістів" жовтого ЗМІ "Vanity Fair":
„Я прощаю вас за написання такої гидкої статті про мою сім’ю. Але я не розумію позиції знищення сімей у пресі.“
Армі Гаммер усамітнився в будинку батька на Кайманових Островах.
За рік молодий актор суттєво змарнів і перестав посміхатись, намагається зайве не виходити з батьківського будинку, а коли виходить, то втрапляє у об’єктиви всюдисущіх папарацці.
З останніх відомостей про Армі Гаммера все з тієї ж жовтої преси США (зокрема, "Vanity Fair") стало відомо про те, що наприкінці травня 2021-го актора ніби як "під наглядом екс-дружини" було доправлено з Кайманових Островів до США "на лікування".
Мовляв, актор "сам звернувся" до екс-дружини, щоби вона "відвезла його на лікування в Орландо, Флорида", де він "буде перебувати у спецзакладі далеко за містом" (так що жіночки можуть не боятися страшно-страшнючого маніяка-канібала).
Все це схоже вже на якусь совєтську "каратєльную тєрапію"…
Правосуддя з “MeToo”-істерією геть відкинуло презумпцію невинності!
Жодні абсурдні "звинувачення в харасмєнтє і конєбалізьмє" не доведені!
Та попри це, талановитий актор не просто втратив все, але ще й втрапив під фактичний арешт і, скоріш за все, примусове "лікування" — від чого? Від того що людина є талановитим актором, відкритим до спілкування?
Кінокар’єра зруйнована, життя зруйноване… Ким і навіщо?…
Людині зламали не тільки кар’єру, а й життя…
Звичайно ж всі звинувачення в "конєбалізьмє" й "харасмєнтє" — повна маячня й нісенітниця! ЗМІ зліпили з Армі Гаммера нового Ганібала Лектора!
Втім, Армі Гаммер людина сильна — зрештою зможе витримати ці іспити долі.
Складаючи воєдино мозаїку, вимальовується така кепська картина.
Скоріш за все Армі Хаммер став жертвою …екс-дружини.
Подейкують, що причиною розлучення й подальших атак з “MeToo”-істерією стали …ревнощі Елізабет Чемберс до дружніх стосунків Армі Гаммера з Тімотé Шаламé та з режисером картини «Клич мене своїм ім’ям» Лýкою Ґвадан’їно, який є відкритим ґеєм. Адже їй вкрай не сподобалось, що Гаммер прийняв запрошення на роль гомосексуального аспіранта Олівера в красивій історії ґей-кохання “десь на півночі Італії в 1983 році”. Тож, ще під час зйомок «CMBYN» несподівано до Італії прилетіла (наче відьма на мітлі) палаюча ревнощами, немов Ґорґона, Елізабет Чемберс (прихопивши дитину), щоби особисто пересвідчитись, що її чоловік …"не перетворився на ґея"(!). І хоча таке дивне втручання у знімальний процес ледь не зірвало кінозйомки, тим не менш, Елізабет оточили увагою й рáдо прийняли в дружний колектив знімальної групи — всі все чудово зрозуміли. Гостинний господар знімального майданчику Лýка Ґвадан’їно, в будинку якого й мешкали актори, рáдо прийняв Елізабет та оточив своєю увагою (Лýка обожнює готувати італійські страви своїм гостям та є дуже гостинною людиною). Однак, ввічливість і гостинність Лýка Ґвадан’їно, чемність і вихованість інтеліґентного й не по роках інтелектуального Тімотé Шаламé та стриманість самого Армі Гаммера (якому вочевидь було соромно перед колеґами за те що до нього на роботу примчалась ревнива дружина) — нічого з цього, вочевидь, не загасило полум’я ревнощів "журналістки" Елізабет.
Потім, після прем’єри «CMBYN», почалася та дивовижна хімія між Армі і Тімі, ніби продовження стосунків Еліо і Олівера. Чи були між Армі і Тімотé якісь стосунки окрім дружніх? Навряд чи! Попри чудово зіграні ролі закоханих хлопців, Армі і Тімотé не є гомосексуалами у житті, і Армі ставився до Тімотé радше як до молодшого брата, якого він так мріяв мати в дитинстві. До речі, вони кілька разів під час інтерв’ю називали себе братами, тож, хімія між ними виникла справжня. У міру можливості, Елізабет намагалася завжди перебувати поруч, як би встаючи посередині, і всім своїм виглядом показувала, що їй така хімія не до душі.
Втім, хімія все-одно відбулася. 😉
Вочевидь, дружня хімія викликала недружню реакцію.
І, скоріш за все, опинившись на карантинній ізоляції, всі ці ревнощі у неї вихлюпнулися назовні! Після розлучення, Армі жодного поганого слова не сказав про Елізабет, лише в одному з інтерв’ю виданню «GQ» згадав, що приводом для розлучення стало з’ясування стосунків у період карантину на Кайманових Островах, коли вони опинилися ізольовані всі в батьківському будинку Армі Гаммера на тривалий час. Після розлучення вони, здавалося б, мирно все узгодили, Армі прохав друзів і шанувальників не обговорювати їхнє розлучення "заради наших дітей" (а дітей своїх він дійсно любить).
Однак біди Армі Гаммера почалися рівно з тих пір, як стало відомо про початок роботи над продовженням «Call Me by Your Name»! Як тільки Лýка Ґвадан’їно оголосив про готовий сценарії і про готовність почати зйомки, як тільки процес закрутився і Армі з Тімотé вже сиділи на сумках, готуючись вилітати до Європи — так раптом миттю з’явилося абсурдне "звинувачення в конебалізьмє"! Причому, з фейкового анонімного еккаунта не зрозуміло від кого, й, між іншим, першою прокоментувала це "звинувачення" …Елізабет Чемберс! Під кожним черговим "звинуваченням" проти Армі Гаммера завжди однією з перших лишала коментарі Елізабет Чемберс із засудженням "негідної поведінки" свого колишнього чоловіка.
Схоже мадам поставила перед собою мету зробити все можливе, щоби продовження «Call Me by Your Name» ніколи не було відзнято!
І в цьому ревнивій істеричній екс-жёнушке чудово допомогла “MeToo”-істерія й "журналістський хайп" жовтушних ЗМІ!
Дотично про причетність до ницої атаки ображеної екс-дружини свідчить не лише її швидка реакція на щойноопубліковані "зізнання" на невідомих анонімних обліковках і заяви про те, що вона "повністю вірить цим нещасним жінкам" (як можна вірити словам з анонімних інстаґрамів?), але й різка зміна публічного ставлення до ненависної для неї кінострічки «CMBYN». Якщо під час промо-туру Елізабет намагалась плентатись хвостиком за виконавцями головних ролей, посміхатись і розповідати що це її улюблене кіно, то за дивним збігом обставин саме в січні 2021-го, коли було оголошено про зйомки продовження «Call Me by Your Name», Елізабет Чендлер назвала цей фільм — "людоїдська історія кохання".
Ревнощі й глупства завжди засліплювали людей…
Я дописаний на купу фан-сторінок Тімотé Шаламé і «CMBYN», тож, наочно спостерігав на власні очі, як роздмухувалися хвилі “MeToo”-істерії серед дівчаток-малоліток, котрі складають більшість фанаток Шаламé. У дівчаток після вкиду фейків про Армі Гаммера автоматично вимикаються мізки й починається стадна істерика, верещання про "харасмєнти, конєбалізьму і всє мужикі сволачі!" Реально, у них там на хвилі істерії тупо вимикаються логіка, розум і мізки… Вельми цікава тактика впливу ЗМІ на маси, НЛП, чи що?…
Армі Гаммера неймовірно шкода!
Талановитий актор! Шляхетний і вельми інтелектуальний молодий чоловік!
Після розлучення Армі залишив екс-дружині ВСЕ, сам поневірявся і жив то у друзів, то у знайомих, але їй залишив абсолютно все, що мав. Однак ревнивій, заздрісній та істеричній особі було замало й вона вирішила не просто принизити, а остаточно знищити й розтоптати людину, інтелект якого в рази вище аніж у пустушки Елізабет.
Адекватні колеґи звичайно ж все розуміють.
Лýка і Тімотé зберігають мовчання, щоб не нашкодити.
На підтримку Армі висловився режисер Тайка Вайтіті.
Гор Вербінскі, режисер «Піратів Карибського моря» й «Самотнього Рейнджера» (де Армі Гаммер чудово зіграв у дуеті із Джонні Деппом) зауважив якось, що "Елізабет Чемберс є дуже жорстокою і мстивою дівчиною".
Повідомлялось, ніби як юристи «Disney» взялися за захист актора. Аж надто очевидна помста з боку дурненької ревнивої екс-дружини. Та й абсурдність "звинувачень в конєбалізьмє" не витримує жодної критики.
Втім, кінокар’єра й життя Армі Гаммера вже зруйновані остаточно…
Продовження «Call Me by Your Name» швидше за все вже можна не чекати…
На жаль…
Дуже шкода, що через стадну дурість і роздмухану “MeToo”-істерію вщент зруйнована не тільки кінокар’єра талановитого актора, а й життя чудової людини… І таких жертв “MeToo”-істерії, як Армі Гаммер, доволі багато…
“MeToo”-істерія є лиш однією з брудних інформаційних кампаній, роздмуханих кремлем в західних країнах у рамках своєї гібридної війни проти Світу.
На прикладах Армі Гаммера та Ліама Скарлетта показано як саме руйнується життя окремо взятої жертви “MeToo”-істерії. Приклади Кевіна Спейсі й, до речі, того ж Майкла Джексона, доводять, що зазвичай подібні "звинувачення" є брехливими. Брудні інформаційні кампанії жовтих і не дуже ЗМІ свідчать про те, що "журналістика" теж є однією з "найдревніших професій", тільки продаються вони дешевше.
Коли перестає працювати Закон, а натомість починає працювати вимога натовпу — починається хаос!
Коли свобода слова і журналістика перетворюються на зброю у брудних інформаційних кампаніях та гібридних війнах — це вже не журналістика і не свобода слова — це вже маніпуляції.
Коли натовп, надивившись маніпулятивного популістичного телесеріалу про "простого вчителя, який став президентом", вимагає щоби українофобний блазень отримав найвищу посаду країни під час війни, й за допомогою брудних інформаційних кампаній ЗМІ та шляхом маніпуляцій з цифрами вимальовується "73%", і клоун таки стає "прєзєдєнтом" — в країні настає хаос!
Коли західні політики й політикани заради симпатій свого електорату (натовпу), та не в останню чергу заради власної наживи, легко продаються кремлю, вслід за дешевими "журналістами", — тоді Світ знову і вкотре закриває очі на злочини кремля, на роздмухані війни, на мільйони жертв…
Й тоді аґресор (СССР чи РФ) знову лишається безкарним за свої злочини…
А безкарність породжує вседозволеність…
Лишається риторичне питання — коли Людство нарешті порозумнішає?
© Dem’än Dzüba
Dnipro-Sičeslav, Nadporožžä
Tokmak, Zaporožžä, UKRAЇNA
© «Porohivnyçä»
2021.Ⅵ.15