“МИРОТВОРЕЦЬ”
Технології, задіяні для програшу
Петра Порошенка
Центр “МИРОТВОРЕЦЬ” повідомляє про технології впливу з боку терористичного квазідержавного утворення "РФ" (россія фашистская)" на президентські вибори-2019 в Україні.
Ця стаття не буде про технології, які застосовував "штаб зєлєнскоґо". Зрештою, його "побєду" з 73% голосів забезпечили не вони. Основна заслуга "перемоги" зєлєнскоґо в тому, що цей віртуальний персонаж вчасно увіпхали в створений вакуум політичної кризи. При цьому вже маючи 100% впізнаваність і будучи практично членом родини для кожного споживача телебачення.
Стаття буде скорочена тому, що в повному варіанті вона займе 20 сторінок.
У ній буде написано те, що багато хто з вас вже писали і давно знають. Але з'єднати всі в одне ціле і написати про це хтось повинен був.
Ця стаття про втручання терористичного квазідержавного утворення "РФ" (россія фашистская)" у президентські вибори України. Саме воно в підсумку стало основною причиною результату президентських виборів.
Так, були й інші великі причини програшу Петра Порошенка. Наприклад, масова робота регіональних політичних еліт проти, зрада деяких членів команди Президента і консолідація скривджених оліґархів з пригнобленими політичними важкоатлетами минулого і нинішнього. Але зрештою, це все скоріше було наслідком, аніж початковим планом. Хоча тут можуть бути питання окремо до кожного окремого випадку.
Отже, як квазідержавне утворення "РФ" (россія фашистская)" створювало програш Порошенко:
"Всі ми пам'ятаємо слова путина, що "його влаштує будь-який президент окрім Порошенко".
Причини цього можна не перераховувати — вони очевидні. Хіба що можна додати його особисту, глибоку образу за завданий програш на міжнародній арені. На обрії з'явилась перемога України у війні, а відтак, особиста образа путина, а так само розуміння того, що військовим шляхом вже нічого не вдасться добитися, змусило квазідержавне утворення "РФ" (россія фашистская)" ввести інший план дій.
"Цей план багато з нас називають "демонізація Порошенко".
Методи його були точно такі ж, як і використовує квазідержавне утворення "РФ" (россія фашистская)" для канонізації путина, тільки з діаметрально-протилежним, розгорнутим на 180 градусів сенсовим навантаженням. І, як бачимо, ця технологія має приблизно рівний процентний відгук електорату що на "РФ", що в Україні.
Основна мета цієї технології — це програмування суспільної думки.
При чому масова суспільна думка передбачає під собою споживачів різних інформаційних сфер: ТВ, інтеренет, соцмережі.
Приклади однієї і тієї ж технології але з протилежними сенсовими навантаженнями:
Всі звернули увагу на піар путина на "РФ": "путин достал амфоры — какой молодец", "путин сходил на рыбалку — какой молодец", "путин смешно пошутил — какой молодец". При чому люди, які не піддавалися впливу масової думки, помічали, що амфори не з глибини, рибалка — ні про що, а жарт бовдурський. Проте ці думки тонули в навалі загального захоплення.
Тепер розглянемо ті ж масові, інформаційні потоки про Порошенко: "Порошенко выступил на трибуне ООН — у него помятый пиджак", "Порошенко проинспектировал новое оружие — у оружия кривое дуло", "Порошенко восстановил систему ПВО над Киевом — за себя боится". Деякі зараз подумають: "Але ж у нього ж дійсно був пом'ятий піджак!" — проте яка різниця в сенсовому навантаженні, який був у нього піджак, якщо його виступу стоячи аплодував весь Світ?
Так, так — це той самий "кривий Тризуб над кремлем", про який вже говорив Верховний Головнокомандувач:
„Навіть якщо я встановлю Тризуб над кремлем, все одно дехто скаже: "кріво!"…“
— Верховний Головнокомандувач і Президент України Петро Порошенко
А тепер перейдемо до того, як квазідержавне утворення "РФ" (россія фашистская)" цього домоглося і що для цього робило:
• Регіональні інтернет ЗМІ:
На початку 2017 роки “МИРОТВОРЕЦЬ” розкрив велику мережу регіональних ЗМІ України, центр управління яких знаходився в Москві.
Вочевидь після їх викриття вони були замінені на інші новинарні сайти.
(Ні — сепар-сайти продовжують функціонувати й надалі як псевдоукраїнські новинарні інформаційні сайти з технологією подачі інформації всуміш, або взагалі відкрито працюючи в антиукраїнському напрямку. [примітка — «Порохівниця»])
Завдання, які ставилися перед працівниками таких сайтів — це наповнення контенту сайту звичайними, важливими для міста / області новинами. Події, погода, свята і заходи. Новини же, які стосувалися центральних органів влади висилалися редакторові регіонального ЗМІ з московського офісу. Новини про центральну владу були на одну і ту ж тематику, але підправлялись редактором для відмінності тексту в кожній окремій області. Зазвичай — це одна — дві новини в день. Все з негативним відтінком.
До того ж, для посилення необхідного новинного потоку, в московському офісі керували декількома великими, всеукраїнськими новинарними сайтами. Такими як страна.уа, весті.уа і так далі.
Що це давало?
Це давало ефект масовості, а відтак — відчуття "правдивості необхідної новини".
Іншими словами, якщо про цю новину пише більше 30 сайтів, від регіональних до центральних, у споживача виникала думка, що ця новина не лише правдива, але й важлива! І далі споживач вже ставав носієм і розповсюджувачем цієї новини.
При цьому, як ви розумієте, те, що у цій новині один автор і він сидить в москві, від споживача було приховано.
Бюджет одного такого регіонального ЗМІ становив від 5 000 до 7000 у.о.
Загальна сума місячного бюджету по всій Україні — приблизно 150 000 у.о.
• "Лідери думок" ("лидеры мнений")
У тому ж 2017 році, “МИРОТВОРЕЦЬ” зафіксував скупку регіональних журналістів, активістів і "лідерів думки".
Пропозиція скупника полягала в наступному: 200 у.е. в місяць отримував кожен всього лише за 1-2 будь-яких поста в день з критикою будь-якої влади центральної вертикалі. Пости не повинні були містити великих текстів. Досить однієї-двох речень.
Для полегшення роботи таких інформаційних тітушок, існує людина-методичка, котра генерує такі меседжі.
Приклад такої роботи ви можете переглянути на сторінці фб користувача Вадим Хомаха.
Середнє число інфотітушок в кожній області приблизно 20-25 чоловік.
Що це давало?
По-перше, це давало те ж відчуття масовості від людей, які знаходяться в темі подій і добре розбираються в тому, що відбувається. По-друге, кожен такий журналіст, блоґер, "лідер думок" обростав дописувачами, котрі звикли сидіти на негативних новинах. Що в свою чергу, вже впливало і формувало саме мислення журналіста / блоґера / "лідера думок", і змушувало цей негатив не лише транслювати й розвивати далі, але й формувати його в дії. По-третє, це зміцнювало і підвищувало рейтинг ЗМІ, які тримали ту ж негативну хвилю.
Бюджет лідерів думки на одну область України — 5000 у.о.
Загальна сума місячного бюджету по всій Україні — приблизно 100 000 у.о.
• Блоґери
Аналогічні пропозиції були і для топ-блоґерів. Тут розцінки були індивідуальні. Але, в середньому, не перевищували 500 у.о. місяць. Хоча і є більш високі оплати.
Що це давало описано у попередньому пункті "Лідери думок".
• Телебачення
Завдання, які з москви ставилися перед ТБ ні чому не відрізнялися від завдань для регіональних ЗМІ і "лідерів думок". Складалися вони з формування і поширення негативної інформації про центральну владу.
Відмінністю ТБ від попередніх груп була наявність регулятора у вигляді Нацради з питань телебачення. Це вносило деякі ризики, які були відсутні у інтернет-ЗМІ та блоґерів. Тому все прикривалося "свободою слова" і "опозиційної критикою".
На початковому етапі, флаґманом такого ТВ, став канал "NewsOne" ("Ньюзван"). Пізніше приєднався "ZiK" ("ЗіК"), "112" і на фінальному формуванні повного пулу "1+1". (В процесі відбулися деякі незначні зміни, але на суть вони не вплинули). "Інтер" використовувався для підтримки проросійського електорату.
Бюджет розтрат на ТБ підрахувати складно. У кожного каналу він свій, плюс йде компенсація за рахунок комерційної діяльності. Але в середньому, можна сказати, що сума приблизно 2-3 мільйони у.о. у місяць.
• Ольґінскіє боти
Цю тему описувати не варто — вона вже давно й широко розкрита.
Але зазначу, що ці боти були невід'ємною частиною загальної системи.
==========
Вся система з цих 5 груп була замкнута і керувалась з одного центру. Кожна з груп підвищувала рейтинг іншої групи, легалізувала необхідний інформаційний меседж і забезпечувала його масовість.
Замкнута і широко поширена мережа інформаційних потоків, керована з одного центру, виключала будь-який опір здорового мислення у людей, що піддаються впливу мас. А таких більшість!
Ця технологія не нова. Вона використовувалася на виборах в США, в Брекзиті Великобританії, в акціях "жовті камізельки" ("жёлтые жилётки") і так далі.
Таким чином, формуючи ненависть і негатив не тільки до Порошенка, а й до всієї центральної вертикалі влади, ця система домоглася повного розчарування у більшості народу до політиків нинішнього складу. І зачистила поле для будь-кого, хто не мав політичний бекґраунд.
Ненависть — емоція, що вимикає будь-яке мислення.
Ця публікація писалась для:
— для Петра Порошенка — щоб він розумів як з нього робили демона та усвідомлював, що ворожа система не зупинилася і продовжує це робити.
Великі сподівання, що Порошенко вигадає, як цьому протистояти.
— для народу України — щоб він зрозумів, що більшість — не завжди правильно і демократично.
— для тих, хто продав Державу за 30 срібників — щоб вони зрозуміли, як їх одиничний голос негативно вплинув на подальший розвиток країни.
— для групи 25%, яка не піддається впливу масового думки, щоб вони зрозуміли, що ця система зараз почне працювати проти них особисто. Так, що — тримати бойовий лад, хлопці!
— для РНБО — щоб вони усвідомили масштабність проблеми і встигли створити групу слідчих (в тому числі з іноземних фахівців) по втручанню терористичного квазідержавного утворення "РФ" (россія фашистская)" в українські президентські вибори-2019 зокрема і в український інформаційний простір в цілому.
Те, що ми не помітили втручання квазідержавного утворення "РФ" (россія фашистская)" в наші вибори, не означало, що вони не втрутилися. Ми цього не відчули тому, що вони вже давно це роблять.
Першоджерело інформації:
© «МИРОТВОРЕЦЬ»
Сповіщення: Україну переїхала потужна інформаційна машина – ПОРОХІВНИЦЯ
Сповіщення: Заява Центру “МИРОТВОРЕЦЬ” – ПОРОХІВНИЦЯ