Післябачення „Євробачення“
Нарешті! Україна вдруге гідно провела „Євробачення“.
Пост-фактум, можна озирнутись, полегшено видихнути й поглянути не деякі речі, на котрі варто звернути увагу.
Хроніки другого українського „Євробачення“.
По-перше, дякуємо, Джамала, за композицію „1944“, котра не лише розповіла Світові за злочини Кремля, але й принесла вдруге „Євробачення“ до України, як і свого часу ювілейний 50-й конкурс до Києва привели „Wild Dances“ Руслани.
Вітання з перемогою Португалії!!! Parabéns, Portugal!!!
Вперше з 1967 року Португалія отримала право на проведення „Eurovision“ — цілком заслужено!
Людяність перемогла війну!..
В цій післямові ми дослідимо кремлядські маркери цьогорічного „Євробачення“ та звернемо увагу на цілу низку речей, котрі так настирливо намагався реалізувати Кремль на „Євробаченні“-2017, щоб перетворити його на "масковскає євравідєніє" з "пабєдай" прихованого "гібридного" московського учасника — частково це вдалось, але здебільшого реалізувати всі свої брудні плани Кремлю не вдалось. Хоча б тому, що вперше з часів появи РФ на цьому європейському пісенному конкурсі, саме завдяки зусиллям України, РФ залишилась поза конкурсом — вперше „Євробачення“ відбулось без кацапів!
Ну, майже. 🙂
Для початку, дозвольте, вельмишановні читачі, звернутись до етичної сторони проведення таких міжнародних заходів під час війни. Адже багато хто нарікає, що Україні не варто було під час війни приймати „Євробачення“, бо не до свят.
Дійсно, не до свят, хоча від футболу ніхто б не відмовився, чи не так? Отож...
Так, йде війна. З цим одвічним ворогом у нас війна триває споконвіку.
В Ізраїлі також йде війна з першого для проголошення Держави Ізраїль, але це не завадило Ізраїлю збудувати розвинуту Державу і тричі приймати це ж „Євробачення“. Хоча лінії фронту там набагато ближче — скільки там того Ізраїлю.
У нас теж війна, і невідомо ще скільки вона буде тривати. Але це не привід для того, щоб відмовлятись від шансу гідно представити країну Цивілізованому Світові й довести, що ПОПРИ ВСЕ — попри кацапську аґресію, попри будь-які спроби Кремля вести війну проти Цивілізації — Україна це Європа! Україна це Цивілізований Світ!
І скільки б не верещали кацапи "ані нє смоґут правєсті нічєґо" — ми змогли!
Окрім того, так вже влаштований цей світ, що навіть під час війн відбувались великі міжнародні заходи, і країни всього світу приймали в них участь, навіть якщо небо над головами вже було чорне, і то були зовсім не хмари. Згадаймо хоча б літню й зимову олімпіади 1936 року в Третьому Райху — вже в Європі тхнуло шквареним, але все одно, з усіх континентів їхали в Третій Райх для участі в олімпіадах. Як і до РФ в Сочі у 2014 році, коли Київ вже був огорнутий чорним димом...
Втім, Україна не Третій Райх і не РФ (Россія Фашистська), тому Україна не використовує міжнародні заходи задля пропаґанди та власних цілей. І Україна вкотре це довела! Натомість, РФ (Россія Фашистська) вкотре довела, що навіть якщо їх криваву імперію усунути з міжнародного заходу, вони все одно спробують і свято людям зіпсувати, і якось туди просочитись.
Але все по черзі.
„Eurovision“ — song unites all Europe
Дозвольте традиційно вже розпочати огляд зі сторінок історії.
Пісенний конкурс „Eurovision“ створювався у повоєнній Європі задля того, щоби об'єднати європейські нації піснею.
Перше „Євробачення“ відбулось 1956 року в Лугано, Швейцарія. З тих пір все йшло чудово, пісенний конкурс набирав обертів, все більше європейських країн долучалось, окрім країн совєтської зони окупації, звісно. І доки на „Євробаченні“ єднались піснями західноєвропейські нації та звучали хіти „АВВА“, совєтський лаґєрь влаштовував свої аналоги пісенних фестивалів в окупованих європейських країнах — в польському Сопоті, або ж совєтське „Інтервідєніє“. Лише після падіння "желєзноґо занавєса" та розвалу Совєтскоґо Союза постсовєтські країни почали потихеньку входити до „Євробачення“. Першими, звісно ж, увійшли країни Балтії, котрі намагались якомога швидше відірватись від Совка, а вже потім прийшла РФ. Аналогічно країни Юґославії по одній входили до пісенного конкурсу, по мірі розпаду цієї штучної країни. Востаннє Юґославія виступала вже у 2000-х роках як Сербія і Чорногорія, та після проголошення незалежності останньою, ми знаємо Чорногорію як Монтенеґро серед країн-учасниць.
Україна пізно увійшла до „Євробачення“ — у 2003 році в Ризі нашу країну представив Олександро Пономарьов.
Втім, вже наступного 2004 року „Євробачення“ в Стамбулі буквально пошматувала Руслана з неймовірно енергійним гуцульським етно-фольк-драйвом „Wild Dances“/„Дикі Танці“ — таким чином лише друга участь України в „Євробаченні“ принесла Україні перемогу.
Ледве не переміг в Гельсинки хіт „Dancing Lasha Tumbai“ у виконанні Вєрки Сердючки, проте, РФ зробила все можливе, щоб цього не сталось. Ну а вдруге перемогу на „Євробаченні“ здобула Джамала з композицією „1944“...
„Євробачення“ створювалось для поєднання європейців музикою і позиціонує себе поза політикою.
Хоча, саме з появою РФ та постсовєтських країн геополітичні вподобання, звісно, беруть уверх над музичними, і це зрозуміло усім. Найбільше цим питанням переймається Кремль, для якого „Євробачення“ вже стало такою собі "сакральною скрєпою", і всі події цього геополітично-пісенного конкурсу Кремль сприймає вельми болюче: чи-то "раша ґудбай", чи-то "барадатая женщіна", чи композиція „1944“ про злочини Кремля. При цьому, кремлядська пропаґанда намагається всіх запевнити, що "нікаму нє інтєрєсєн ватэтат конкурс", але при цьому, навіть коли потяг „Євробачення“ відійшов від перрону без РФ, кремлівські пропаґандисти будуть гнатися за вагонами до останнього, щоб докричатись "ватэтат конкурс нікаму нє інтєрєсєн", показуючи у вікна європейцям свою голу кацапську сраку.
Особливо яскраво ми це побачили під час „Євробачення“-2017!
(Зауважу, що починав потихеньку складати цю публікацію ще по завершенню ІІ півфіналу перед фіналом, тому про пранкера, звісно ж, нічого не міг знати, і вищезазначений пассаж про кацапську сраку був іронічним. Та, як це не дивно, хоча вже й не дивно, якраз все відбулось в буквальному сенсі. А позаяк я великі матеріяли пишу доволі повільно, ретельно збираючи інформацію, чекавши також появи офіційних даних по голосуванням на сайті EBU, то надалі вже пост-фактум констатуємо — таки кацапи бігли й буквально показували оте саме до останнього! З чого почали, тим і завершили.)
"Масковскає євравідєніє в Кієвє"
Забігаючи наперед — дайджестом:
Кремль дуже старався: і "EBU с потрохамі купілі", і "ґалубєй міра" запустили, і "калясачніцу" запустили, і "лоґотіп-шарікі" накрєатівілі, і сцену-какошнік пастроілі, і манатіка пропхали, і журі поштучно та оптом купляли, і орду смс-ботів запускали, і спєцопєрацию "Болґарскій мальчік" замутілі, і накінець навіть пранкєра з голою дупою випустили на виступ Джамали — ан-нєт — дзуську отримав Кремль!
Зіпсувати Кремлю нічого не вдалось!
Ну, майже. 🙂
Але то таке.
Отже, про таке-сяке.
Як Кремль намагався перетворити київське „Євробачення“ на "масковскає євравідєніє".
Незрозуміло, чому Кремль приділяє таку надмірну увагу "нікаму нєнужнаму" пісенному конкурсу, якому без РФ було би набагато легше існувати й дихати, якщо чесно. Перші "тяжёлыє сопєнія-пыхтєнія обіды" РФ відчулись ще у 2004, коли Руслана здобула перемогу на „Євробаченні“ в Стамбулі. Кремлядська пропаґанда та перші паростки кремлядських ботоферм, "тяжело сопя і обіженно пыхтя носом", активно тоді фотошопили світлини співачки з нижнього ракурсу, домальовуючи вульгарності та сальні підписи й поширюючи це по соцмережам та ще живому ЖЖ. Потім Кремль "обіженно сопєл" з приводу пісні „Ґринджол“ та помаранчового Майдану. Потім роздули губоньки через "Раша ґудбай!" та третє місце "Сєрєбру". Нарешті в Бєлґрадє, у "братушек-сєрбов" вдалось з другої спроби випхати на "пабєду" діму білана, бо інакше б діма ̶є̶б̶л̶а̶н̶ з плющєнкой на-коньках в Норільську би ковзались. Таким чином Москва нарешті отримала "вождєлєнноє масковскає євравідєніє"!
О, з яким величезним пафосом проводив Кремль "Євровідєніє" в Масквє! 🙂 Навіть показушно від РФ виставили з українською піснею „Мамо“ Анастасію Приходько, хоча все одно кацапи знущались над чудовою композицією і виступом.
В Баку РФ носилась з "Бурановскімі Бабушкамі", витягуючи їх "на пабєду", але далі 2 місця накрутити не вдалось. (Через пару років, використаних жінок похилого віку викинули геть як непотріб, заборонивши їм навіть співати власні пісні і використовувати назву їх власного колективу "Бурановскіє Бабушкі", авторські права на який тепер належать "Торґовому Дому Людмілы Зыкіной". Ось так у них на РФ.)
З кожним роком дедалі сильніше Кремль, РФ і кацапи-"россіянє" рефлексували на "ваащє нікаму нє інтєрєсный" пісенний конкурс.
А яка натуральна істерика була у кацапів у 2014, коли „Євробачення“ виграла Кончіта Вурст з Австрії — драґ-куїн Томас Нойвірт. Звичайний образ "бородатої жінки" довів кацапів до істерик та декількагодинних істеричних верещань на федеральних телеканалах! Кремлядські пропаґандони бризкали жовчу та гарячою слиною! Це було вельми смішно 😀
Та найстрашніше чекало кацапів у 2016 — Джамала з композицією „1944“, котра розповіла Світові за злочини Кремля.
Кремль був в паніці! Кремль і тиснув на "Європейську Мовну Спілку", і погрожував, вимагаючи прибрати цю пісню. Пачками скуповувались букмекерські контори, щоб "пастроіть абщєствєннає мнєніє" на користь представника РФ, яким був Сєрґєй Лазарєв. Всі ботоферми були скеровані тільки на дискредитацію Джамали! В окупованому Криму почались репресії проти Киримських Татар, як у сталінські часи, як у 1944 році, про який співала Джамала... Кремль погрожував!
Та не сталось як гадалось.
І ось „Євробачення“ знову в Україні.
Перше, що зміг прокукурікати Кремль: "ані нє смоґут правєсті нічєґо!" І запропонували одразу ж перенести „Євробачення“ до Москви, дєскать, "Масква ґатова прінять, так уж і быть".
Швидко стало зрозуміло, що кремлядська ідея-фікс не вигорить, тож Кремль розпочав, як завжди, "широкомастабную мноґауравнєвую спєцапєрацию".
Вже не один рік Кремль використовує геополітично-музичний конкурс у своїх цілях. „Євробачення“-2017, як, власне, і попередні, теж став елементом "гібридної війни" Кремля проти Світу та війни РФ (Россії Фашистської) проти України.
Реалізувати свої плани Кремлю в Україні було доволі просто з огляду на велику кількість покручів в Україні, котрі радо кидались "работать на Маскву" кожен за свої 30 срібляників. (Де ж скільки гілляк набрати?)
Таким чином, першими вдало реалізованими Москвою ідеями були "крєатівный дізайн лоґотіпа" та сцена-кокошнік.
Логотип „Євробачення“, окрім головного, кожна приймаюча країна щороку розроблює самостійно.
У 2005 році Україна презентувала концепт „Квітка Папороті“ — надзвичайно чарівний і казковий логотип, один з кращих логотипів „Євробачення“.
У 2017 всі сподівались на використання української народної аутентики — орнаменти вишиванок, петриківські розписи, або ж принаймі „Дерево Життя“, яке стало основою композиції „1944“ у Джамали.
Натомість організатори вирішили інакше, і будь-які українські мотиви до розгляду на проголошеному "конкурсі" навіть не приймались.
Доки всі чекали розмаїття петриківських розписів чи „Дерево Життя“, НТКУ раптом 1 лютого презентувало "крєатівный лоґотіп" — чудернацькі "шарікі" з векторним візерунком в стилі куполів московського храма васі блаженноґо з Красной Площаді. Цей "лоґотіп", напрочуд схожий за "крєатівом" на "сочінскіє клізьмы" з олімпіади, чомусь обізвали "укрАінскає намісто".
Ціна на це лого склала 420 000 гривень.
"Лоґотіп" «Євробачення-2017» обрали і затвердили аж за 60 секунд!!!
Пізніше стало відомо, що "тендер" взагалі проводився з одним учасником — на тендер було виставлено лише одну роботу компанії "Гурт РЕ Дизайн" — це об'єднання аґенцій “Republique” і “Banda agency”. Ці дві аґенції тісно пов'язані з Москвою і россійським рекламним ринком — “Banda agency” створила "крєатів" київського "ВДНҐ" у стилі совєтського мінімалізму, а друга аґенція взагалі ще рік тому було "московскім рєкламным аґєнтством", про що свідчать їх не видалені сторінки в соцмережах.
Українці, звісно ж, обурились! Хоча, хто Українців слухав...
Після "шаріковоґо лоґотіпа" наступною міткою Кремля стала сцена у вигляді кокошніка.
Так, сцену розробляв знаний маестро сцен, етнічний Німець, котрий щороку створює сцени для цього конкурсу, але ж гроші "Ґазпрома" завжди "творілі чудєса", тож, наочним "чудом" стала сцена-кокошнік. Ні, вона чудова, творець сцени ще хотів голографічні ефекти створити, сцена була би взагалі космічною — але все одно кокошнік!
Отже, Кремлю вдалось за допомогою покручів пропхати свій "крєатів".
Ну, що ж, "Kremlin diversion! Celebrate Kakoshnik!"
„Євробачення“ без скандалів — не „Євробачення“! 🙂
До останнього РФ, "таінствєнно улыбаясь, нізко ґолову наклоня" (як конь Боярскоґо), не представляла виконавця, котрий мав приїхати в Київ.
Аж раптом у промені софітів викотили на інвалідному візку бідну-нещасну скалічену дівчину Юлію Самойлову. Юлія все життя мріяла співати саме на „Євробаченні“, і ось "добрый дядя Вова", як "волшебнік в ґалубом вєрталётє" прилетів і "падаріл дєвачкє мєчту"!
Все було би чудово, але перед цим бідолашну дівчинку у візочку звозили в окупований український Крим поспівати.
Звісно ж, всі одразу зрозуміли, що дівчину з вродженими вадами у інвалідному візку Кремль використовує для чергової дуже брудної гри. Спочатку навіть стало жаль бідолашну... Але жаліли недовго, позаяк Юлія теж вміє користуватись соцмережами, де вона й почала "распіснымі вєнзєлямі" розписувати про "кієвскую хунту, адін-нарот, распятых мальчіков і бандеравцев" та іншу кремлядсько-пропаґандонську маячню. Українці вмить все зрозуміли і перестали жаліти калясачніцу — відповіли, що у нас теж є Юлька-калясачніца, і вона теж подружка Хуйла 🙂 Можемо замість вашої Юльки-калясочніци викотить на сцену-какошнік нашу Юльку-калясачніцу!
"А какая разніца?" 😀
РФ виставила ̶п̶е̶р̶е̶д̶ ̶с̶о̶б̶о̶й̶ ̶ж̶е̶н̶щ̶і̶н̶ ̶і̶ ̶д̶е̶т̶е̶й̶ ватніцу у візку, саме розраховуючи на скандал та провокуючи Україну, переслідуючи також мету: вдарити "на жалость" Європу і, звісно, розраховуючи на те, що Україна заборонить в'їзд відвертій россіянскій фашистці.
СБУ заборонила в'їзд Юлії Самойловой до України через порушення законодавства про перетин кордону.
Скандал не заставив себе довго чекати — миттєво відреагувала Європейська Мовна Спілка.
Одразу після заборони з боку України миттю офіційну заяву публікує Європейська Мовна Спілка.
Офіційна заява Європейської Мовної Спілки (EBU) щодо заборони в'їзду учасниці РФ (Россії Фашистської) до України:
Statement from the EBU regarding Russia's participation in the 2017 Eurovision Song Contest
Якщо коротко, заява звучить так:
ЄБУ "глибоко розчаровані забороною для учасниці РФ, бо ця заборона йде врозріз з духом і цінностями всеосяжності пісенного конкурсу ...бла-бла ква-ква... і будемо вести діалог з Україною щодо участі РФ..."
Отже, коли у 2009 році Москва "потрєбовала" від ЄБУ вигнати учасницю Грузії за пісню "We Don't Wanna Put In", ЄБУ не було розчароване, нічого у них не пішло "врозріз з духом і цінностями конкурсу". На вимогу РФ, котра ще вчора бомбардувала грузинські міста винищувачами, ЄБУ, і оком не моргнувши, вигнали Грузію за цю безневинну диско-композицію.
Та й минулого року ледь Джамалу не заборонили...
Тобто, закони України для ЄБУ нічого не означають, підтримка цією співачкою-калікою россійсько-фашистської аґресії проти України теж для ЄБУ не йде "врозріз з духом і цінностями конкурсу", а ось заборона в'їзду россійсько-фашистській "пєвіце" це "врозріз з духом і цінностями конкурсу"!
EBU таке ЄБУ! 🙂
Пропозицію EBU про скайп-трансляцію ватної калічі з Москви РФ миттю відхиляє, заявивши, що калясачніцу "всё-равно прівєзём на слєдующєє євравідєніє", а цього року навіть транслювати не будуть у себе!
EBU зауважує, що відмова від участі і трансляції означає дискваліфікацію і усунення з пісенного конкурсу взагалі!
РФ показово показово стає "в позу", пихато показуючи "да нікаму нє інтєрєсєн ватэтат ваш конкурс!"
Але за лаштунками Кремль вивалює на голови EBU самосвал газонафтобаксів вкупі з погрозами та змушує зробити заяву про те, що 12 червня EBU буде розглядати питання дискваліфікації і РФ і України з пісенного конкурсу.
Україну за те, що "разрушилі дух конкурса", ага...
Здається, це якесь россійсько-фашистське ЄБУ!
В останні дні перед відкриттям розгорівся черговий скандал.
"Кто вазьмёт білєтав пачку, тот палучіт..."
Виявляється, оператор з продажу квитків Concert.ua чомусь продавав квитки на європейський пісенний конкурс, що проходить в Україні, не українською, англійською чи французькою мовами, а на кацапськом языкє! Ба, більш того, з усіх країн Світу "укрАінскій" сайт з продажу квитків за замовчуванням відкривався знову ж тільки на кацапськом языкє! Іноземцям потрібно було шукати десь в нетрях перемикач на англійську, а Українцям там же десь шукати українську, щоб після низки маніпуляцій з кацапським сайтиком зкацапленого "опєратора" нарешті добитися від них квитка не на языкє вбивць!
Зухвалі "опєраторы" лише "зубоскалілі" в соцмережах та відверто знущались над тими, хто питав, чому у них взагалі продаж квитків на мові країни-аґресора, котра навіть не приймає участі в пісенному конкурсі.
Покручі й окупанти в Україні вкотре показали свою сучу сутність...
Отже, слідом за кремлядським "крєатівом" та какошніком виліз і так званий "русскій язык".
Де там те #ґєтто для руссцкаязычных?
Я готовий стати на вході скрипалем і грати „Оду радості“! Музіка!
До речі, респект, пане Олеже Скрипка, за чудову і вельми актуальну ідею про #ґєтто для руссцкаґаварящіх!
На часі!
Офіційний "логотип" для #ґєтто я вже створив: червоне то любов, а чорне то журба, бандерівська суворість то шрифт Nарбут!
Продовжуємо досліджувати кремлядські маркери на цьогорічному „Євробаченні“.
Здавалось, після усунення РФ з пісенного конкурсу, єдиними послідами Кремля лишились лише "крєатіфф-дізайн" та сцена-какошнік, ну і з неприємностей — мова окупантів на квитках та серед організаторського персоналу.
Але "руссцкіє нє здаюццо" — не забуваймо, навіть якщо кацапи не потрапили на європейський експрес, вони будуть бігти навздогін та показувати у вікна пасажирського потягу свої кацапські гузна. Що, власне, надалі й відбулось.
З початку війни РФ (Россії Фашистської) проти України, український телевізійний етер буквально бомбардують "руссцкаґаварящіє укрАінскіє пєвцы" — такі собі "ґолубі міра", для яких "музыка внє палітікі, мір ва всём мірє, астанавіть вайну мєжду братскімі народамі" і таке інше. Минулого року у відборі до „Євробачення“ Джамалу ледь не витіснив за допомогою Мєладзе і Данілка покруч Сансей (Алєксандр Запорожец) — теж "ґолубь міра".
„Євробачення“-2017 в Україні відкриває ...ні, не українська переможиця Джамала, а де-факто россійський "пєвєц" манатік...
Невідомо, скільки вклав Кремль бабла в те, щоб EBU в останню мить змінили традиційні правила і конкурс відкривала не минулорічна пісня-переможиця, а розкручений россійським шоубізнесом недоспівак, але сталось що сталось.
Завдання організаторів — показати відкриття "масковскава євравідєнія в Кієвє"!
Покручі-орґанізатары впорались з цим завданням Кремля!
І "шаріковый лоґотіп", і сцена-какошнік, і манатік!
А чо не патап? А "квартал" можна було ще запустить!
Спасіба, чьто нє ваня дорн і нє діма білан!
Втім, "нєзрімый діма-єблан" ще з'явиться...
Якщо вже х'тіли відкрити нетривіально та оригінально — чому не відкрили „Євробачення“-2017 в Україні чудовим перформансом поппурі хітів „Eurovision“ в українському стилі?
Натомість, ця українська презентація відкривала аж ІІ півфінал.
І то, після міксу з манатіком попереду...
Файна промоція України відкрила ІІ півфінал "Євробачення" в Києві, Україна.
Хіти „Євробачення“ в українському стилі виконання.
Дійсно, чудово, аж мурашки по шкірі.
Щоправда, незрозуміло, чому один з найяскравіших хітів „Євробачення“ — „Wild dances“ Руслани — не потрапив в це чудове поппурі — адже саме „Дикі танці“ Руслани принесли вперше „Євробачення“ до України.
Та й відкриття ІІ півфіналу міксом, де знову манатік попереду Джамали — це такі реверанси орґанізаторов цьогорічного „Євробачення“ в бік Москви.
А кажуть "музика внє палітікі". 😀
Дякуємо хоч за таку українську презентацію...
Ні. Насправді, вона неймовірна!
✰ Вєрка Крємлючка ✰
Україна у всесвіті „Євробачення“ ассоціюється наразі в першу чергу з дикими танцями Руслани та Вєркою Сердючкою.
Європейці, на щастя, позбавлені знань про всі наші внутрішні тонкощі, вони не знають що таке "vatnik" і не знають, що Андрій Данилко aka Verka Serduchka — це банальний ватнік. Європейці щиро полюбили епатажний образ яскравої драґ-куїн з кремлівською зіркою на голові за оте його запальне "Sieben, sieben, aĭ lŭ-lŭ. Ein, zwei, drei. Tanzen!"
Андрій Данилко, якби був справжнім Українцем, а не малороссом, і якби не був боягузом, зміг би використати на свою користь той скандал навколо "Раша ґудбай"! Адже вочевидь, епатаж в Гельсинки задумувався саме як дружній та іронічний меседж россіянам, котрі аж надто серйозно почали ставитись до "нікому нє інтєрєсноґо пєсєнноґо конкурса для домохозяєк". Так, це мав бути троллинг вищого гатунку, і саме "Russia goodbye!" чітко чути в іронічній композиції Сердючки.
Але Андрій злякався і почав нести якусь маячню про "монгольскіє колотушкі-взбівалкі для масла, бошетунбай віктора цоя"... Стрімко вніс правки в текст і назву композиції, почав плазувати перед кацапами... Тому що "братья-россіянє", бачте, "смєртєльно абідєлісь", навіть Філіпп-Пєдросавіч грізно зиркав своїми ґлазамі-блюдцамі в кулуарах, а "россійскій шоу-бізнес" гарчав, немов скаженна псяка. Щоб врятувати свою прив'язаність до РФ-шоубіза та кремлядських корпоративів, Данілко почав виправдовуватись. А дарма!
Все одно Кремль зробив усе можливе, щоб Данилко був остаточно викинутий з РФ-шоубізнеса.
То який сенс було вже задкувати та плазувати перед кацапами?
Друззя-таваріщі, Філіпп-Пєдросавіч?
А міг би Андрій Данилко, якби мав гідність та власну гордість, переформатуватись ще тоді й поступово українізувати свій образ Вєрки Сердючки, перетворивши її на іронічну, з перцем, справжню таку хвацьку і українську Сердючку! Назло кацапам! Нехай би навіть і надалі його Вєрка суржиком розмовляла. Ба навіть більше — вже ж "пробив вікно" у Європу й Світ — працюй же собі на європейський ринок з таким унікальним персонажем, нащо тобі той РФ-шоубіз? І в голлівудському фільмі епізодом знявся, і вся Європа, США та Канада запрошували з турами — но нєт...
Любітєль Россіі Данілко обрав інший шлях. Масква бліже к сєрдцу, та й мову англійську Андрій так і не зміг вивчити. З початком Майдану він категорично не підтримав Українців, принципово і показово "ушёл із естрады", періодично даючи всілякі інтерв'ю, в яких обов'язково згадує за "пєрєворот, захват власті, нєнармальную палітічєскую сітуацию, навязанную вайну, вінаватыє бандеравци і Майдан"... Власне, стандартний ватнік.
До цьогорічного „Євробачення“ перебував у самовигнанні.
Хоча, хто його туди виганяв?
Вєрка Сердючка повернулась! Тільки, якась ватна вона тепер...
"Здравствуй, Вєрка Сєрдюкова, сісєчькі із ваты..."
У півфіналах „Eurovision“-2017 було показано мініфільм "VerkaVision" — першу частину у І півфіналі (в Україні не бачили через рекламу на Першому), а другу частину ми бачили у ІІ півфіналі.
Тому, логічно, що мало хто зрозумів, шо це було взагалі?
Хочеться вірити, що у мініфільмі "VerkaVision" на „Eurovision“-2017 в Києві майорів не прапор "новороссії"?
Будемо вважати, що це прапор Норвегії так невдало потрапив в кадр. Як і перед цим триколор на мотоциклі байкера "̶Н̶о̶ч̶н̶ы̶х̶ ̶в̶о̶л̶к̶о̶в̶" візуально вмить асоціювався з триколором РФ, ан-нєт, то був болгарський триколор...
Режисер-постановник Сємьён Ґорав ("Интер") знає свою роботу досконало, а у справі прихованої кремлядської пропаґанди та "вєрной расстановкі акцентіков" у "Интера" важлива кожна деталь, — адже кожен кремлядський пропаґандон чітко слідує головному правилу: "В нашем дєлє мєлочєй нє бываєт!"
Як відомо, диявол криється в деталях, і око зажди чіпляється за дрібнички — асоціація якась, аналогія, схожість, 25-й кадр... Ватні ґлазёнкі і ушкі ватнічків швидше чипляються за "радноє, блізкає": "ой, сматрітє, флаґ навароссіі, ой, начной байкєр, радной савєтскій Кієв!"
Створення короткометражного фільму "Євробачення з Вєркою Сердючкою", обійшлося бюджету в 1 мільйон 800 тисяч гривень.
Повернення Вєрки Сєрдючки, яку Андрій Данилко перестав втілювати після Майдану через свою незгоду з європейським вибором України, відбулося! Вєрка повернулася, але якщо раніше Вєрка Сердючка хоча б суржиком балакала — звичайним суржиком, що для гумористичного образу співаючої провідниці цілком нормально — то тепер глядач може помітити, як Вєрка Сєрдючка раптом цілковито абрусєла! 🙂
Так — тепер Вєрка Сердючка перетворилась, певно, на Вєрку Крємлючку чи Вєрку Сєрдюкову, бо ґаваріт толька па-руссцкі!
Здається, правадніца випала з луганського поїзду! 😀
Все ж таки, Сердючка суржиком сприймалась, а ось "руссцкаґаварящая" Сєрдючка вже не сприймається.
Ну хоч "мама" залишилась із суржиком.
Бо треба ж якось щоб на тлі недолугої та дурненької україномовної мамці блістала "звєзда" з ватними цицьками!
...а що це був за перформанс зі страхолюдним "Карлсоном"?
Це типу, "нєожиданно" на Вєрку напала "праклятая ґєйропа", яку втілив шведський Карлсон?
Цікаво, як було Шведам дивитись на це?..
Це Данілко Шведам за Полтаву "атамстіл"?
Що ж, "вєрєн царю і атєчіству!"
У презентаційному мініфільмі Андрєй Данілко aka Вєрка Сєрдючка запрошує Європейців до Києва:
— Welcome to KIEV!
Коли вже ватнік Андрєй Данілко усвідомить, що не "Kiev", a KYIV!?
Та ніколи, бо Данілко — малоросс і ватнік!
Таких висміював Михайло Старицький у комедії "За двома зайцями", яку бездарно намагались спаплюжити "мюзіклом" все ті ж Сємьён Ґорав з Данілком і Філліп Пєдросавіч з Пуґачёвой-Ґалкіным.
Здавалось, після скандалу з "(R)Lasha Tumbai", коли Андрія Данилка ТАК принизила РФ і викинула з РФ-шоубізу, він зробить висновки, але... Не зробив, а навпаки, ліг під РФ "і спереду і ззаду" 🙂 Бо баблом зав'язаний на РФ-шоубіз!
А міг Андрій Данилко працювати на користь рідної України, та замість цього у Данілкі — "хунта, майдан вінават, братскіє народы, мір, музыка внє палітікі".
Теж мені, "ґолубь міра"!
Який талан просрато.
Дурень ти, Андрюша ДанілкоВ.
"КієВ". Тьфу! 🙂
Малоросс!!!
Помер кумір, "звєзда" упала...
Serduchka Tumbai — Danilko goodbye!
UPD.17.V.2017.:
Вже після публікації цього огляду на телеканалі «ZiK» виходить розлоге інтерв'ю з Андрієм Данилко після „Євробачення“, варте також уваги. (Звісно ж, "дєжурноє начало на укрАінскам", а решта до фінальних слів на общєпанятнам! Ганьба львівському телеканалу «ZiK»!)
В інтерв'ю якраз дізнаємось цікаві залаштунні подробиці „Євробачення“ якраз щодо мініфільму про Сердючку та з'ясується, чому так і не прозвучав жодним чином хіт "Dancing Lasha Tumbai". Виявляється, хіт мав прозвучати фіналом у мініфільмі "VerkaVision" на тлі червоної доріжки, як резюме до шестихвилинного фільму. Так — тоді історія Сердючки із советських часів її дитинства до наших днів була би логічно завершена і мала би навіть додатковий іронічний підтекст для тих, хто має більш розвинутий слух та чує якраз оте саме "Раша гудбай!" 🙂 За це можна було пробачити й "велком ту Кієв"!
Але дехто з організаторів EBU чомусь відмовився, хоча фільм вже було знято. Натомість, мініфільм розбили на дві частини, причому, під час прямого етеру першу частину закрив рекламою сам замовник (НТКУ), а з другої прибрали фінальну пісню "Dancing Lasha Tumbai"! І представники EBU зробили все можливе, щоб під час „Євробачення“ не прозвучало нічого схожого на "Раша гудбай!" Тобто, викрився ще один факт тихої співпраці EBU з Кремлем, і знову ж постраждав Данилко!
По-перше, по-людяному, звісно, Андрія Данилка жаль, через його хронічну втому, проблеми, і, звісно ж, є вдячність за всі ці роки з Вєркою Сердючкою, але... Вся вищесказана критика все ж не безпідставна (на жаль, Андрій все одно не прочитає), і образливе слово ватнік теж, на жаль, вперше за ці три роки використав на адресу колись найулюбленішого гумористичного актора України (так, я теж виріс на Сердючці). Але вже немає сил слухати одне й те ж від Андрія ці три роки війни...
Ну не можна бути по відношенню до рідної України таким не свідомим (це не образливе слово, свідомий — це "сознательный" по-русски). І саме в цьому ток-шоу відомої кремлядської пропаґандонки натальї влащєнко, на жаль, Андрій Данилко знову ж підтвердив всю обґрунтованість вищенаписаної критики, можливо злої критики. Питання фахова пропаґандистка влащєнко теж готувала провокативні. Звісно ж, не обійшлось без політики! (Це ж влащєнко!) [хронометраж із 20:20]
Для Андрія Данилка всі події з осені 2013 року — себто, війна РФ проти України — в кожному інтерв'ю характеризуються однаково: "ЭТИ СОБЫТИЯ"! Не Майдан і боротьба Українців за Волю, Свободу (яку так цінує Андрій), не війна фашистської імперії проти України, а "ЭТИ СОБЫТИЯ"... І Данилко "болєзнєнно воспрінімаєт эті событія", і "друзья із Москвы паддєрживают", і "был в Масквє, когда Ані Лорак травілі укрАінцы", бо ж "зачєм спрашивать а палітікє артістов?". Андрію, яка "політика", коли мова йде лиш про одне — чи людина свідомо на боці своєї країни, чи на боці ворога? Крапка. Але для Данилка, скажімо, напад Третього Рейху на СССР під час якого, умовна Шульженко не їздила з концертами до нацистів і порівняння з війною проти України, коли українські співаки не вилазять з РФ — це "нє нада путать х*й с пальцем!" (влащенчиха там віскі чи коньяком поїла Андрія? У нього й так проблеми з алкоголем, сам же неодноразово визнав за цю годину!) — тобто, то була війна, а проти України зараз не війна?
"Мы нє знаєм, что на самом дєлє проісходіт", — каже Андрій Данилко.
Чому більшість Українців знають "что проісходіт", а наші пєвцы і ґолубі міра нє знают?!?
Головне ж питання влащенчиха тримала на останок:
"По какім рєаліям совєтской эпохі скучаєтє?" [хронометраж із 52:25]
Андрій Данилко скучає за дружбою, за людськими відносинами, за дружбой між народами совєтської імперії...
Чудово, що Андрій не ляпнув про "одін народ", але ось цей маркер, вбитий нам в голови Кремлем в совєтьску епоху...
Андрію, а що, зараз народи і нації не можуть між собою дружити і жити мирно? Що чи хто заважає? Може все ж якраз Кремль і зіштовхує між собою народи? Грузин з Абхазами та Осетинами, Інгушів з Осетинами, Вірменів з Азербайджанами, Узбеків з Киргизами, Молдован (насправді, Румун) між собою у "пріднєстровьє", знову війна в Грузії, потім Україна...
Може якби не було Кремля і цієї столітньої "гібридної війни" проти всіх націй і народів навколо, всі б жили в мирі і дружбі?
Напевно так...
Дуже жаль, що Андрій Данилко інакше сприймає реальність і не бачить очевидних речей.
І ще, вперше і востаннє написав такі образливі і дуже критичні зауваження на адресу Данилка.
Але, не можна так сліпо дружити з Москвою і чіплятись за совєтскоє дєтство...
Україна понад усе має бути, бо Україна у нас одна...
Пробач, Андрій, але як актор ти вже в минулому...
Спецоперація Кремля "Болґарскій мальчік" провалилась!
Виявляється, увесь той "кардебалєт" зі співачкою на інвалідному візку був лише відволікаючим маневром.
Кремль цинічно використав прикуту до інвалідного візка дівчину (котра, втім, теж затята ватніца) задля певних провокацій, але головна "гібридна" провокація Кремля була попереду.
Пригадуєте, у мініфільмі Сєрдючкі болгарський триколор на мотоциклі байкера "̶Н̶о̶ч̶н̶ы̶х̶ ̶в̶о̶л̶к̶о̶в̶" візуально вмить асоціювався з триколором РФ?
Насправді, в цьогорічному „Євробаченні“ під болгарський триколор Кремль зміг заховати свого виконавця!
Триколори ж схожі!
Крістіан Костов, наймолодший учасник цьогорічного „Євробачення“, 17 років — він навіть не з Болгарії! Народився й виріс в Масквє, батько болгарин, мати казашка, в Болгарії донедавна псевдоболгарський пуцьвіріньок навіть не бував ніколи. Тобто, масковська малолєтка не має ніякого відношення до Болгарії! Взагалі! Юнак виявився звичайним масквічём — вихованець кремлівської "кузніцы пєвцов" — ще совєтського гурту "Нєпосєды", з якого виходили всілякі дімы-біланы, "СМАЖ!" та Сєргєй "нє-ґєй" Лазарєв. Ну а "васпітанієм" юнца в гурті "Нєпосєды" займався діма білан! Отже, "нєзрімый діма-єблан" був присутній на цьогорічному „Євробаченні“, як і "нєзрімыє" Вова Хуйло та Філіпп Пєдросавіч.
Напередодні початку „Євробачення“ стало "случайно" відомо, що Крістіан Костов також, як і Юлія Самойлова, був у 2015 році в окупованому Криму, виступаючи в окупованому дитячому таборі "Артек". Втім, позаяк юнаку тоді було менше 14 років, за законом, він не відповідав за свої дії, і всі вирішили, що юнака з Болгарії могли возити дорослі в окупований Крим, тому СБУ заявила про те, що де-юре немає підстав депортувати юнака з України. До того ж, більшість не вивчає біографій учасників, тому всі були впевнені, що юнак з Болгарії, і лише спеціально поцікавившись, можна було дізнатись з відкритих джерел, що насправді вьюноша — тіпічный маасквіч, який народився і все життя прожив в Масквє.
Здавалося б, мовчи, юначе, молись, щоби виступити хоч якось. Ан-нєт!
Розрахунок спецоперації Кремля полягав якраз у протилежному.
Московський пуцьвіріньок, вже під час проведення „Євробачення“, миттєво робить відеозвернення, в якому підкреслено заявляє:
"Я діка скучаю за Краснай Площадью, за сваєй квартірай, за відам на МҐУ – я із акна віжу МҐУ єжеднєвна. Скора вєрнусь – і мы увідімся в Масквє!"
"Надєюсь, чьто я вєрнусь с хрустальным мікрафонам і разабью єґо на відео. Я сдєлаю break-up video і надєюсь, ано сабєрьёт мноґа прасмотрав!"
[Москвич Костов на "Евровидении" заявил "Life.Ru", что в случае победы приедет с наградой в Москву и публично ее уничтожит.]
Тобто, Кремль планував "пабєду" псевдоболгарського пуцьвірінька, а потім показове розбивання головного призового кубку „Eurovision“ – Кришталевого Мікрофону, який з року в рік переможці передають одне одному!
Таким чином, Кремль руцями псевдоболгарського пуцьвірінька хотів показово на всю Європу знищити символ „Eurovision“ та показати своє ставлення до „Євробачення“ в цілому і до України зокрема – "Вот, прівёз із Кієва трафєй, кубак євравідєнія, сєйчас паказатєльна єґо разабью!"
Кацапська "мєсть – бессмыслєнная і беспощадная!"
Якщо в Європейській Мовній Спілці сидять ще не зовсім тотальні бовдури і якщо вони ще не вщент продались Кремлю, то лиш за таку провокацію та намір знищення головного призового кубку „Eurovision“ – Кришталевого Мікрофону – РФ (Россія Фашистська) має бути виключена з Європейської Мовної Спілки назавжди, а будь яка участь в пісенному конкурсі „Eurovision“ РФ (Россії Фашистської) чи кацапів під прапорами інших країн має бути заборонена раз і назавжди.
Бо рано чи пізно кацапи таки розгамселять цей Кришталевий Мікрофон!
Це вкотре доводить, що до будь-яких європейських та цивілізаційних міжнародних заходів в жодному разі не можна навіть на милю підпускати жодного кацапа чи кацапоґаварящєґо!
Різномаїття різномаїттям, а безпека перш за все!
Дикунам не місце на цивілізованих заходах!
Ех, проґавило таки СБУ, треба було й цього ватніка-малолєтку депортувати. Галасу було би, ояЄБУ!
А, втім, EBU і так було "абєспакоєнноє".
«Одним пуцьвіріньком більше, одним менше...»
(© «Home Alone II»)
Під час оголошення результатів від журі було помітно, як Кремль намагався витягувати наверх псевдоболгарського пуцьвірінька.
Можна лишень-бо уявити, яку орду смс-ботів задіяв Кремль, скільки членів журі в різних країнах і в ЄБУ куплено!
Давайте поглянемо результати голосування за псевдоболгарського пуцьвірінька на офіційному сайті „Eurovision“.
Праворуч: спочатку телеголосування, нижче від журі.
Отже, маємо: глядацькі 12 балів — Македонія, Білорусь, Сан-Марино, Азербайджан, Велика Британія, Чеська Республіка; 10 балів — Кіпр, Греція, Сербія, Мальта, Іспанія, Албанія, Ізраїль, Угорщина; 7 балів від глядачів Вірменії. Ватні глядачі з України зібрали 2 бали.
Від журі 12 балів — Македонія, Білорусь, Естонія, Норвегія. Українське журі жодного балу!
Як бачимо, серед країн, що давали псевдоболгарському пуцьвіріньку найвищі бали все ті ж, де значний вплив в тій чи іншій мірі має Кремль: Білорусь aka "Бєлоруссія", КЮР Македонія, КЮР Сербія, Чехія під владою старого коммуніста-путініста Земана, Угорщина під владою путінського Орбана, Азербайджан, пророссійські вірмени активно голосували, певно було активізовано всі сили россіян в Британії, Іспанії, Ізраїлі та на курортах Середземномор'я. В Сан-Марино така глядацька активність за москвіча пояснюється просто — купа кацапів на відпочинку в крихітному князівстві, плюс пара-трійко ботоферм для смс. Естонії та Норвегії варто звернути увагу на потенційних кремлівських аґентів в складі журі конкурсу 🙂
Зрештою, прапорці чудово показують силу бабла "Ґазпрома"!
Неможливо уявити жах свідомої частини Болгар, котрі спостерігали за цим і вже із острахом собі уявляли експансію Кремля до Болгарії, як під час балканських війн чи з приходом комуністів до влади. Свідомі Болгари вже малювали собі в уяві страшні картинки навали цілої орди альёш-асвабадітєлєй до Софії, зариґані чорноморські пляжі Варни й Пловдіву та орди п'яних ванєк з бичачими ґлазкамі-навыкат і гучним "Таґііііл-бляяя".
Варто нагадати, що Болгар ніхто не питав, а "болґарскоґо мальчіка із Масквы" тупо призначив болгарський мовник в якості представника від Болгарії. Скільки бабла від Кремля отримав болгарський мовник — питання риторичне...
На щастя, виграв не московскій пуцьвіріньок, котрий співав під прапором Болгарії. Тепер пєдросовская нєдоросль буде доучуватись не в елітній школі Масквы "с відом із окан на Красную Площадь", а в ПТУ Норільска! (Насправді, нічого з пуцьвіріньком не станеться, воно повторить шлях діми-єблана і через декілька років стане кінченим наркоманом та улюбленою дупкою старого Філіппа-Пєдросовіча, вибачте, ну то таке...)
Під час підрахунку результатів, коли ще невідомий був "ісход" кремлядської спецоперації "Болґарскій мальчік", Кремль витягнув зі свого загашника останню брудну провокацію — голу сраку відомого бориспільського пранкера віталіка седюка. Це відомий у світі дурачок, котрий за невеликі гроші створює провокації з відомими світовими зірками на великих міжнародних заходах. "Работа такая!" На жаль, у ідіота ще лишилось українське громадянство, хоча воно давно мешкає не в Україні.
Під час виступу Джамали воно вискочило на сцену, "гібрідно" загорнуте у прапор Австралії, і зняло штанці.
Це провал служби охорони конкурсу. За належного виконання охоронцями своїх посадових функцій, таке не могло би трапитися. Або дехто зі служби охорони був причетний до цього. Пранкера затримано, мєнтоміністр Авакян довго рефлексував на дупу седюка і нарефлексував 5 років — у нас виявляється навіть прокацапська дупа коштує більше, аніж життя Українців, за які коллабораціоністам і військовим злочинцям авакянське МВД дає менше...
Втім, будемо вважати, що виступ РФ на „Євробаченні“ таки відбувся 🙂
Ви ж не забули, що я казав ще задовго до цього буквального втілення характеристики кацапів у реальність — навіть коли потяг „Євробачення“ відійшов від перрону без РФ, кацапи будуть гнатися за вагонами до останнього, щоб докричатись "ватэтат конкурс нікаму нє інтєрєсєн", показуючи у вікна європейцям свою голу кацапську сраку.
Хоча, срака була малоросская, але ми ж всі розуміємо, що загорнута ця дупа була у крємлєбакси.
Таким чином, кацапи навзодгін добігли аж до кінцевої зупинки цьогорічного „Євробачення“!
Щоб по прибуттю вже спіймати облизня з "болґарскім мальчіком"!
Зрештою, зіпсувати Кремлю не вдалось майже нічого.
Скільки б не вклав Кремль коштів в те, щоби зіпсувати людям європейське свято музики — отримали дзуськи й спіймали облизня!
Так, частину своїх брудних задумів Кремлю вдалось реалізувати: ну сцена-какошнік на яку ніхто не звертав уваги, ну "лоґотіп-шарікі", який зі зміною первісної кремльовсько-колорадської кольорової гамми вже не викликав блювотних рефлексів, ну манатік та решта інших дрібниць. Але в цілому створити суто "масковскає євравідєніє в Кієвє" Кремлю не вдалось!
Зате бабліща ввалили овер-забагацько!
Ну й нехай!
„Eurovision“ без кацапів!
„Eurovision“ в Києві вперше відбулось без кацапів!
Всіх вразив дует з Білорусі „Naviband“ — вперше Білорусь заспівала рідною білоруською мовою! Чудовий йодль від Румунів, сердечний ромський романс від Мадяр на ромській мові, філософська композиція від Італії, танцювальні хіти від Молдови та Швеції, цікаві композиції від Бельгії і Франції, Великої Британії і Норвегії. Звісно ж, чуттєва романтична і напрочуд спокійна та людяна композиція Салвадора Собрала з Португалії — хлопець з такими суттєвими проблемами зі здоров'ям стійко витримав це випробування для себе!.. За підтримку варто дякувати його сестру Лауру, котра була поруч.
Чудовими були поппурі в українському стилі хітів „Eurovision“, виступи Джамали та Onuka.
Щодо виступу української команди „O.Torvald“ — голову на сцені одразу порівняли з головою Провідника! Ну що ж, нехай кацапи вважають, що це був Степан Бандера. Між іншим, свій виступ, „O.Torvald“ завершили вигуком «Слава Україні!» Дякуємо.
Втім, рок-композиції на „Eurovision“ ніколи не вітались, тому „O.Torvald“ посіли найнижчу 24 позицію серед усіх українських виконавців „Євробачення“. Навіть „Ґринджоли“ зайняли 19 позицію з політичною піснею „Разом нас багато“.
До речі. Тільки Литва змогла привітатись на всю Європу — «Слава Україні!»
Під час проголошення результатів тільки брати-Литвини привітались «Слава Україні!» і наші ведучі без зволікань відповіли «Героям слава!»
[тут був відеоролик з цим фраґментом, та після оприлюднення в цій публікації кацапські стукачі випиляли його з ютуб]
Варто зауважити, між іншим, що цього разу багато іноземних речників все ж вітались українською. Особливо вразив речник Ізраїлю!
На цьому тлі ох як кепсько виглядали всі ці "Щоденники Євробачення" з "двухязычной" шизофренією та постійні спроби Тімура Мірошніченка англійською для західної аудиторії промовляти KIEV, а не KYIV! Це було чудово чути протягом всієї трансляції „Eurovision“-2017.
Та попри всі дрібні недоліки й кремлядські спроби зіпсувати все що можна, „Євробачення“ в Україні проведено гідно.
Якісний рівень набагато вище, аніж у Москві, і без пафосу, і без використання на свою користь в якихось геополітичних іграх.
Якщо помітили, цього року абсолютно всі речники з різних країн дякували за неймовірне шоу.
Чисельні коментарі під офіційними відео на ютуб-каналі „Євробачення“ також тому підтвердження.
„Ukraine raised Eurovision to the cosmic level. This is art...“
Власне, хто проґавив та не дивився ґранд-фінал, чотири години є в запису на офіційному каналі:
Ну і на останок...
В день фіналу „Євробачення“ РФ (Россія Фашистська) зайнялась найулюбленішою для себе справою — війною...
Позаяк россіянє цього року позбавлені можливості займатись переглядом і обговоренням „Євробачення“, вони зайнялись своєю улюбленою справою — вбивствами...
Увечері було обстріляно Авдіївку — загинула ціла родина, круглими сиротами залишились двоє маленьких діточок, під час самого фіналу „Євробачення“ обстріляно Новолуганське... Авдіївку масовано обстрілювали всю ніч...
РФ (Россія Фашистська) вкотре показала свою химерну криваву пику вбивці та аґресора.
Європа, чи не час робити висновки?
Що ж, момент істини вже скоро.
Подальші дії EBU ("Європейської Мовної Спілки") якраз і дадуть відповідь на цілу низку питань.
На 12.VI.2017 EBU анонсує розгляд питання щодо дискваліфікації РФ і ..України за порушення статуту цієї організації. Щодо РФ мова йде про відмову від участі і трансляції, а Україну EBU хоче "наказать" за те, що "зруйнували дух і цінності конкурсу" забороною в'їзду учасниці від РФ, котра порушила українське законодавство.
Вже скоро стане зрозуміло, чи купив Кремль EBU "с патрахамі", чи зруйнує Європейська Мовна Комісія головні принципи пісенного конкурсу, котрий півстоліття тому створювався для об'єднання повоєнної Європи і для запобігання наступних війн...
Якщо EBU почне відкрито підспівувати й пританцьовувати Кремлю, то можна перегорнути раз і назавжди сторінку „Євробачення“.
Особисто я дивився цей конкурс з 2004 року, вболіваючи тоді, звісно ж, за Руслану і щиро пишаючись тоді тим, як гідно змогла себе презентувати для Європи Україна у 2004 році! Я писав подібні огляди і зі Стамбулу 2004, і з Києва 2005, і з Гельсинки 2007, вболіваючи в першу чергу за Україну! Зі мною назавжди залишаться „Дикі танці“ Руслани, „Квітка Папороті“ ювілейного 50-го конкурсу „Євробачення“ в Києві, неймовірна „1944“ від Джамали, безліч цікавих хітів і виконавців, котрі запам'ятались за ці роки „Євробачення“...
Та все минає, змінюється...
Прощавай, „Євробачення“...
© Dmytro Dzŭba
Tokmak, Zaporožžya, UKRAЇNA
2017.V.15
© «Порохівниця»